אינטרנטמבזקים

פחד אלוהים: משפחה שיצאה לפיקניק לא ציפתה לאורח הזה – ואיך זה נגמר?

אפשר לומר שזה הסיוט הגדול ביותר שיכול לקרות למשפחה במהלך פיקניק בחיק הטבע. את החווייה הנוראית ורגעי המתח שחוותה המשפחה הזו הם לא ישכחו עוד הרבה זמן.

משפחה שיצאה לפיקניק בפארק האקולוגי צ'יפינקי הממוקם בעיריית סן פדרו גרזה גרסיה שבמקסיקו, לא ציפתה שכך תסתיים ארוחת הצהריים שתכננו יחד בטבע. במהלך הארוחה הגיח דוב צעיר ושחור שטיפס על השולחן והחל לאכול בהנאה רבה לצד בני המשפחה המבוהלים שקפאו ממש לעיני המראה המבעית.

בסרטון שפרסמה אנג'לה צ'אפה ברשת החברתית טיק טוק ניתן לראות כי אישה שיושבת עם ילד ליד השולחן, ככל הנראה בנה, מגינה עליו מפני הדוב המאיים ואף מכסה את עיניו כדי שלא יגיב בבהלה ויסבך עוד יותר את המצב אליו הם נקלעו. הם נותרו במקומותיהם ללא תזוזה על אף שהחיה המאיים זוללת מכל טוב ממש במרחק נגיעה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המקרה המטורף הזה שהפך לויראלי מאוד וזכה ליותר מ-2 מיליון צפיות בטיקטוק אירע ביום ראשון האחרון, 24 בספטמבר, ושותף גם ברשתות אחרות כמו טוויטר שם הגיע ל-10 אלף "לייקים" ולמעלה מ-3,000 ציוצים מחדש. הוא גרר מספר רב של תגובות ורבים מהמגיבים הביעו את תדהמתם מקרבתו של הדוב למבקרי הפארק ועל קור הרוח שהצליחו לשמור בני המשפחה.

"זזתי באיטיות כדי להתרחק מהשולחן ואז התחלתי להקליט, בשלב מסוים תפסתי את אחת הצלחות והצלחתי לזרוק הכי רחוק שאפשר. זה בסוף מה שגרם לדוב לרדת מהשולחן" הסביר מי שתיעד את האירוע והוסיף, "כשהוא ירד הלכנו לאט לאט לשירותים. מאוחר יותר הדוב עזב את המקום עם בטן מלאה והמשפחה שבה כדי לאסוף את האשפה שנשארה".

הפארק האקולוגי צ'יפינקי ידוע בכך שהוא ביתם של מגוון רחב של בעלי חיים, כולל דובים. עם זאת, הנהלת הפארק ממליצה למבקרים לשמור על מרחק בטוח ולא להאכיל את החיות, שכן הדבר עלול להוביל למצבים מסוכנים הן לבני האדם והן לבעלי החיים עצמם.

כמו כן הנהלת הפארק הזכירה למבקרים את החשיבות של כיבוד בית הגידול הטבעי של בעלי החיים ושמירה על הוראות הבטיחות. בנוסף, הוגבר המעקב באזור כדי למנוע מפגשים מסוכנים עם דובים או בעלי החיים אחרים.

למרבה המזל, לא דווח על נפגעים באירוע זה.

צילום: טיקטוק Ángela Chapa

Back to top button