מבזקיםמשפטי/פלילי

זוג מברזיל נעצרו בחשד שהבריחו ארצה שני קילוגרם קוקאין

היחידה המרכזית במחוז תל אביב עצרו לאחרונה גבר ואישה מברזיל בחשד כי שימשו כבלדרים והבריחו בהחדרה לתוך גופם שני קילוגרם של קוקאין.

בלשי היחידה המרכזית במשטרת תל אביב ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, במהלכה עלה חשד כי זוג הבלדרים שהגיעו מברזיל ונחתו בנתב"ג, הבריחו סם מסוכן מסוג קוקאין באמצעות גופם, מחר (חמישי) תגיש פרקליטות מחוז תל אביב כתבי אישום נגד שני החשודים

חומרי חקירה שהצטברו במשטרה הובילו את החוקרים לזהות את החשודים ומועד הגעתם לנתב"ג בתאריך 9.9.23. עם נחיתת בני הזוג מברזיל בנתב"ג, הם נעצרו ובחיפוש ראשוני על החשודה שהסליקה במקום מוצנע בגופה את הסמים, נתפסו כ-150 גר' של סם מסוג קוקאין המחולק למנות. בהמשך בוצעו מספר פעולות חקירה מהירות כולל צילום רנטגן, בשל החשד כי הסליקו כמויות של סמים בבטנם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצילום הרנטגן שבוצע בבית החולים, נדהמו השוטרים לגלות כמות של כמעט שני קילוגרם של חומר החשוד כסם מסוג קוקאין שהוחדרו לגופם של בני הזוג, לפי החלוקה על הגבר נתפס קילו סמים מסוג קוקאין המחולקים לשבעים וחמש מנות ועל האישה נתפס כ-950 גרם סמים המחולקים לארבעים ושמונה מנות .

החומר החשוד כסם נמצא בבטנם של שני בני הזוג, שהסליקו לכאורה באמצעות בליעה והחדרה את כל כמות הסמים שנתפסה. לאחר צילום הרנטגן שהציג את כמות הסמים שהיו בתוך גופם, החוקרים המתינו לפליטה של כל החומרים בבית החולים ולתפיסת כל החומר שהוחדר.

הסמים - נתפסו - נפלטו
צילום: דוברות המשטרה
הסמים - נתפסו - נפלטו
צילום: דוברות המשטרה
הסמים - נתפסו - נפלטו
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button