מבזקיםמשפטי/פלילי

מהדקים את החגורה: המשטרה עצרה 10 חשודים בסכסוכים פליליים

במסגרת המאבק הנחוש שמנהל המחוז הדרומי נגד תופעות פשיעה והחזקת הנשק הבלתי חוקי, ובמטרה למנוע הסלמה של סכסוכים פליליים שונים במגזר, פשטו שוטרי מרחב הנגב בסיוע לוחמי מג"ב דרום על מתחמי בתים בפזורה הבדואית ובעיר רהט בסמוך לביתם של משפחות המעורבות באירועי אלימות וירי בכלי נשק בלתי חוקיים.

הפשיטה התבצעה בעקבות אירועי ירי וסכסוך בין משפחות על רקע פלילי שאירעו לאחרונה בעיר רהט. כוחות בילוש תחנת רהט, לוחמי יס"מ נגב ומג"ב דרום פשטו על מתחמי בתים בעיר ועצרו חמישה מתושבי המקום, בשנות ה 20 וה 30 לחייהם, בחשד שהיו מעורבים באירועי אלימות ולפני שמימשו כוונות פגיעה והצתה של בתים וכלי רכב במסגרת סכסוך בין שתי משפחות בעיר.

מעצרם של כלל החשודים הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשוד נוסף נעצר במסגרת פעילות לאיתור חשודים המעורבים באירוע ירי ברהט שאירע ביום שני בערב ובמהלכו נפצעו שלושה מתושבי העיר. החשוד בשנות ה 20 לחייו נעצר ביום שלישי בערב ובסיום חקירתו בתחנת רהט הוא יובא היום (רביעי) לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרו.

ארבעה חשודים נוספים, בשנות ה 20 ו 30 לחייהם נעצרו במהלך הלילה (שלישי) בפעילות של בלשי תחנת שגב שלום בשיתוף לוחמי מג"ב דרום אשר פשטו על מתחמי בתים בפזורת אל עזזמה. החשודים נעצרו בחשד למעורבותם באירועי ירי וזאת במסגרת סכסוך על רקע פלילי בין שני פלגים מאותה משפחה. בסיום חקירתם העצורים יובאו היום (רביעי) לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר כי: "משטרת המחוז הדרומי מנהלת מלחמה עיקשת, חסרת פשרות בתופעות של שימוש וירי באמל"ח בלתי חוקי הפוגעות בחיי אדם.

יפעל באפס סבלנות ובכל האמצעים הדרושים כלפי כל מי שיפעל באלימות או ינסה לפגוע בסדר הציבורי, על מנת להבטיח את שלום הציבור ולעמיד את העבריינים לדין זאת במסגרת תכנית העבודה שקבע מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן לחיזוק תחנות המשטרה והביטחון האישי".

מעצרים - פזורה - רהט
צילום: דוברות המשטרה
מעצרים - פזורה - רהט
צילום: דוברות המשטרה
מעצרים - פזורה - רהט
צילום: דוברות המשטרה
מעצרים - פזורה - רהט
צילום: דוברות המשטרה
מעצרים - פזורה - רהט
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button