מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום: רכבו בפראות על קטנוע גנוב עם לוחית זיהוי מזוייפת

עירנותם של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, הובילה למעצרם של שני נאשמים, פלסטיני בן 17) תושב יהודה ושומרון השוהה בישראל באופן בלתי חוקי ותושב מזרח ירושלים בן 18, בחשד שרכבו על קטנוע עם לוחית זיהוי מזוייפת תוך רכיבה פרועה בצפון ירושלים.שהסתייצה בתאונה עצמית שביצעו.

האירוע התרחש לפני כעשרה ימים, במהלך פעילות יזומה בצפון ירושלים, הבחינו השוטרים בקטנוע ועליו שני רוכבים, שעורר את חשדם. מבדיקת הקטנוע עלה כי מדובר בלוחית זיהוי מזוייפת. השוטרים סימנו לרוכבי הקטנוע לעצור, אולם הם לא נענו לקריאתם, ורוכב הקטנוע אף החל בנסיעה פרועה תוך שהוא עובר צומת ברמזור אדום ומסכן את משתמשי הדרך.

בשלב מסוים עלו רוכבי הקטנוע על אי תנועה בכביש וביצעו תאונה עצמית. שני החשודים נעצרו על ידי השוטרים ובחיפוש שערכו בקטנוע, נמצאו כלי פריצה. החשודים שנעצרו על ידי השוטרים הועברו לחקירה בתחנת שפט ממנה עלה כי לוחית הזיהוי אכןם הייתה מזוייפת, ונמצא עוד כי אחד החשודים הנו פלסטיני ללא אישורי שהייה בישראל וללא רשיון נהיגה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התברר כי השניים אף היו מעורבים בגניבת קטנוע מצפון ירושלים, מספר ימים לפני שנעצרו על ידי השוטרים. עם סיום החקירה בתחנת שפט וביסוס תשתית ראייתית נגד הנאשמים, הוגשו נגדם היום (חמישי) כתבי אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

עוד נמסר כי משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש ובפרט את אלה המסכנים את משתמשי הדרך למען שלום הציבור בטחונו ורכושו.

קטנוע - לוחית מזוייפת - כלי פריצה
צילום: דוברות המשטרה.
קטנוע - לוחית מזוייפת - כלי פריצה
צילום: דוברות המשטרה.
קטנוע - לוחית מזוייפת - כלי פריצה
צילום: דוברות המשטרה.

Back to top button