מבזקיםמשפטי/פלילי

ירושלים: נקבע מותו של הפצוע אנוש באירוע האלימות, שני חשודים נעצרו

בבית החולים נקבע לפני זמן קצר (שבת) מותו של הגבר בשנות ה – 30 לחייו שנפצע באורח אנוש באירוע אלימות שהתרחש הערב בשכונת פסגת זאב בצפון ירושלים. שוטרי מחוז ירושלים עצרו שני אחים החשודים במעורבות ברצח על רקע פלילי – קטין ובגיר שניהם תושבי פסגת זאב.

כזכור האירוע החל סמוך לשעה 17:00 היום כאשר במוקד 100 במשטרת מחוז ירושלים ובמוקד מד"א התקבלו דיווחים על אדם בשנות ה 30 לחייו שנפצע קשה מאוד באירוע אלימות שהתרחש בשכונת פסגת זאב בצפון ירושלים.

למקום הגיעו צוותי רפואה שהעניקו טיפול לפצוע ופינו אותו תוך פעולות החייאה לבית חולים שם כאמור נקבע מותו וכן כוחות משטרה רבים, אשר סגרו את הזירה, והחלו יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים באיסוף ממצאים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז ירושלים הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם פיקוד מרחב קדם ותחנת שפט אודות המשך פעולות החקירה הנדרשות וכבר בראשית החקירה המשטרתית התברר כי הרקע למעשה פלילי וחקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם.

זמן קצר לאחר תחילת החקירה נעצרו שני האחים בחשד למעורבות באירוע החמור והם הועברו לחקירה במשטרה. ממשטרת ישראל נמסר כי החוקרים ימשיכו לפעול לבירור נסיבות המקרה החמור עד למיצוי הדין עם המעורבים.

פסגת זאב - רצח - דקירה
צילום: משטרת ישראל
פסגת זאב - רצח - דקירה
צילום: משטרת ישראל
פסגת זאב - רצח - דקירה
צילום: משטרת ישראל

Back to top button