מבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: רובי קלצ'ניקוב ואמצעי לחימה נתפסו בג'ואריש, נעצרו חשודים

הותר לפרסום כי כוח משימה מיוחד שהקים מפקד מחוז מרכז -ניצב אבי ביטון לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, חשף (שבת) בפעילות מבצעית ממוקדת באזור רמלה ארבעה רובים מסוג קלצ'ניקוב ורובה נוסף מסוג M-16. שני תושבי ג'ואריש נעצרו בחשד להחזקתם

הפעילות המבצעית בוצעה בעקבות דיווחים בדבר חשד לירי בשטח פתוח בין רחובות לרמלה, השוטרים פתחו בסריקות נרחבות, תצפיות ומעקבים אחר מספר חשודים ועצרו שני תושבי ג'ואריש בשנות ה- 20 לחייהם וכן חשפו את כלי הנשק שהיו מוסלקים בשיחים בתוך שקיות .

כלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל ובכוונת המשטרה להביא בצאת החג את החשודים בפני בית משפט בבקשה להאריך מעצרם בהתאם לממצאי החקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את השוטרים על הישג מבצעי ברמה הגבוהה ביותר והדגיש כי בזכות הנחישות, שילוב הכוחות והפעלתם עפי יעדי המחוז, הם הצליחו למנוע את הרצח הבא במגזר הערבי ולסכל אירועי ירי ללא הבחנה בין משפחות פשע,

עוד נמסר כי: הציבור שומר החוק דורש וראוי לנהל אורח חיים תקין ובטוח. התפיסה הלילה של חמישה רובים מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים ומיישמים הלכה למעשה את האסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה..

לצד אכיפה בלתי מתפשרת והחזרת היכולות הטכנולוגיות המבצעיות הנדרשות, רק שינוי שורשי עמוק שיבוא מתוך החברה הערבית בישראל בחינוך, בתרבות, בשיתוף הפעולה עם המשטרה וגורמים רלוונטיים נוספים בהוקעת נורמות פסולות ובפעולות אקטיביות של ההנהגה יביאו לשינוי המיוחל.

תפיסה - רובים - ג'ואריש
צילום: דוברות המשטרה.
תפיסה - רובים - ג'ואריש
צילום: דוברות המשטרה.
תפיסה - רובים - ג'ואריש
צילום: דוברות המשטרה.

Back to top button