חדשות הארץמבזקים

דרום תל אביב: המשטרה עצרה 10 אריתראים עם כלי תקיפה בדרך לעימות

המשטרה סיכלה לפני זמן קצר (שבת) התארגנות אלימה ועצרה בדרום תל אביב עשרה נתינים אריתראים עם כלי תקיפה כשהם בדרכם לעימות. הנתינים מאריתריאה נעצרו ברחוב ההגנה בתל אביב כשהם מצוידים באלות ואבנים.

על פי חשד המשטרה ההתארגנות נועדה לתקוף נתינים אריתראים אחרים, זאת על רקע האירועים מוקדם יותר היום בנתניה. החשודים נעצרו והובאו לחקירה בתחנה.

בתוך כך מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי קיים הערב ישיבת הערכת מצב עם מפקדי מחוזות תל אביב ומרכז לנוכח שורת האירועים האלימים בין נתינים זרים בתל אביב ובנתניה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המפכ״ל הנחה את המפקדים להמשיך ביד קשה נגד כל מי שיש לו חלק ומעורבות באירועים הפליליים ובמקביל להליך הפלילי הנחה המפכ״ל כי המשטרה תשתף פעולה עם רשות האוכלוסין לצורך קידום הליך מנהלי של הוצאת צווי משמורת למפרי הסדר והנוהגים באלימות על ידי מינהל האוכלוסין.

המפכ״ל קיים הערב שיחה עם ראש מנהל האוכלוסין וסוכם כי יוקם צוות עבודה משותף בהובלת רח״ט חקירות תת ניצב שלומית לנדס ומנכ״ל מינהל האוכלוסין עם נציגים ממחוזות ת״א ומרכז.

המפכ״ל מסר עוד כי: "נפעל ביד קשה נגד מפרי הסדר ונגד כל מי שהיה מעורב באירועים הפליליים בדיוק כפי שנעשה במדינות אחרות ברחבי העולם.

החוק מאפשר להתחיל בהליך של הוצאת צווי משמורת ויחד עם רשות האוכלוסין נפעל בכל הכלים שמתיר לנו החוק. יחד עם זאת הנחתי את המפקדים להמשיך בפעילות יזומה נגד מחוללי הפשיעה,

מתוך אוכלוסיית הנתינים הזרים כדי למנוע מאלה שמתכננים להמשיך את הפעילות הפלילית והפרות הסדר לממש תכנון זה. אנחנו מחוייבים להקנות בטחון לציבור וכך ננהג".

עצורים - הפגנה - אריתראים
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button