צרכנות

כיצד תשיגו את החיוך המושלם?

קרדיט לתמונה Freepik

בעידן האסתטיקה של היום, כולם רוצים להחזיק בחיוך לבן וישר שכן בדרך כלל זהו אחד הדברים הראשונים בהם אנשים נתקלים כאשר הם רואים אותנו. בעוד שחלק מהאנשים מבורכים באופן טבעי, רבים בוחרים בפתרונות שונים כדי לשפר את החיוך שלהם, בטח אם הוא סובל מנזקים שונים לאורך השנים. בכתבה זו נכיר לכם את עולם ציפויי השיניים ויישור השיניים השקוף, שני הכוכבים האמיתיים שיהפכו את החיוך שלכם למושלם.

מהו ציפוי שיניים ומדוע משתמשים בו?

ציפוי שיניים הוא למינציה דקה במיוחד המיועדת להדבקה על המשטח הקדמי של השיניים. הציפויים משנים למעשה את הצבע, הצורה, הגודל או האורך של השן ואנשים עושים אותם מסיבות רבות ובהן כאשר ישנו שינוי בצבע השיניים, כאשר השיניים שחוקות וקצרות יותר, כאשר ישנן שיניים שבורות או סדוקות, כאשר ישנה צורה לא סדירה של השיניים ולסגירת מרווחים בשן. למעשה, אפשר לומר שעם ציפוי השיניים ניתן ממש לבצע יישור לשיניים, לפחות למראית עין.

סוגי ציפויי שיניים

ישנם כמה וכמה סוגים של ציפויי שיניים מקובלים כיום וניתן לכם סקירה קצרה שלהם:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ציפויי חרסינה – רוב הציפויים כיום יהיו על בסיס של חרסינה, ציפויים אלה מודבקים לשיניים ומגנים עליהם מפני חיידקים והכתמה. מדובר על הציפוי הפופולארי ביותר בישראל ורוב רופאי השיניים מספקים את השירות.

ציפויי לומינרס – זוהי שיטה מתקדמת להסתרת פגמים חמורים כמו סדקים ושברים בשיניים.

ציפויי קומפוזיט – ציפוי מהחומר ממנו עשויות הסתימות הלבנות, הוא מאפשר תיקונים קלים ומותיר אתכם עם חיוך לבן ויפה.

ציפויי ויניר – זהו ציפוי חדש יחסית של פורצלן בשילוב סיבי זכוכית.

ציפויי זירקוניה – חומר חזק במיוחד שמאפשר ציפוי איכותי ומגן על השיניים בצורה טובה ביותר.

רוצים ליישר את השיניים גם כן?

מי שבוחר לבצע טיפול כולל של ציפוי שיניים ויישורן אך אינו רוצה שהדבר יבוא לידי ביטוי במראה שלו, יוכל לעשות שימוש ביישור שיניים שקוף בשיטת אינביזליין שכבש את עולם האורתודנטיה בשל יתרונותיו הרבים. גשרים אלה כמעט ואינם נראים לעין, הם לא מצריכים סוגרים או חוטי מתכת, מה שמוביל לגירוי מינימלי בפה, הם מאפשרים אכילה רגילה שכן ניתן להסיר את המיישרים בזמן הארוחה וניתן באמצעות הדמיה בתלת ממד לקבל תמונה ברורה של התוצאה הצפויה. כמו כן, יתרון ברור נוסף של שיטה זו היא העובדה שאין צורך בביקורים תכופים אצל רופא השיניים לאורך התהליך.

בעולם העצום של רפואת השיניים הקוסמטית, ציפויי חרסינה והתקנת גשר שקוף הם רק קצה הקרחון. עם פתרונות רבים המותאמים לצרכים ייחודיים, השגת חיוך החלומות שלכם מעולם לא הייתה נגישה יותר. חשוב לזכור שבעוד שאסתטיקה משחקת תפקיד, המטרה הבסיסית היא תמיד בריאות הפה, התייעצו תמיד עם רופא השיניים או האורתודנט כדי להבטיח שהדרך שבחרתם מתאימה לדרישות השיניים והתוצאה האסתטית אליה אתם שואפים.

Back to top button