מבזקיםמשפטי/פלילי

פיצוץ ברכב וירי ליד גדרה: בן 37 נהרג ועוד שלושה נפצעו

שני בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (ראשון) בעקבות פיצוץ ברכב בין כביש 7 לכביש 3 סמוך למושב חצב שליד גדרה.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול לשני פצועים. בהם: גבר כבן 37 במצב אנוש וגבר כבן 33 במצב קשה. לאחר זמן קצר נאלצו החובשים לקבוע את מותו של הפצוע אנוש.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א יונתן יוזף שמתגורר בסמוך סיפר: "אני מתגורר במושב סמוך ומיד יצאתי למקום. ראיתי רכב שרוף ומעוך, בכיסא הנהג נלכד גבר כבן 37 הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב חולץ גבר כבן 33 בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, שני בני אדם נפצעו מירי סמוך לצומת ראם בכביש 40, איזור קרוב לזירת אירוע הפיצוץ.

חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לשני פצועי הירי טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים קפלן ברחובות. בהם: גבר כבן 25 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה וגבר נוסף כבן 30 במצב בינוני עם פציעה חודרת.

חובש הצלה שמוליק דושינסקי שהגיע ראשון למקום, דיווח: "כשהגעתי לזירת האירוע, מצאתי שני פצועים עם חבלות חודרות בגופם לאחר שהיו מעורבים באירוע אלימות. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, התחלנו בפעולות החייאה בגבר כבן 25 מחוסר הכרה עם חבלות חודרות בבטן ובגפיים התחתונות, והוא פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לחדר הטראומה בבית החולים קפלן, בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני הכולל עצירת דימומים וחבישות לגבר כבן 30 עם חבלות חודרות בגופו, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים קפלן ברחובות".

כוחות משטרה וחבלן פועלים בזירה, והחלו באיסוף ראיות וממצאים במסגרת החקירה שנפתחה.

זירת אירוע - אירוע ירי - כביש 40 - לילה - חובשים
צילום: דוברות הצלה
זירת אירוע - אירוע ירי - כביש 40 - לילה - חובשים
צילום: דוברות הצלה
לילה - זירת אירוע - מד"א - אירוע ירי
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צילום: כבאות והצלה

צילום: כבאות והצלה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button