חדשות הארץמבזקים

מעל אלף יהודים עלו להר הבית בסוכות – אלפים צפויים להגיע בחול המועד

מעל אלף יהודים כבר עלו להר הבית לתפילות החג בראשות רבנים, אישי ציבור ועוד. המשטרה הגדילה את גודל הקבוצות המאורגנות בהתאם לרגיעה בשטח

הרב יהודה קרויזר שעלה להר הבית יחד עם רעייתו הרבנית ובנו ח"כ יצחק קרויזר אמר: "אנחנו נמצאים כאן בעלייה שקטה וניחוחה, בלי שום הפרעות. תודה על כך למשטרת ישראל".

"גם התפילה מתקדמת כאן, אמר הרב קרויזר בהקשר לתפילות החרישיות. "כבר מתחילים להתפלל פה, יש מניינים. אנחנו כבר בשלב שבין התפילה לבין ההקרבה. רק על ידי עלייה נקרב את בניינו של בית המקדש. שום דרך אחרת לא מקרבת את עניינו של המקדש. יהיו הרבה עולים, נראה בקרוב את המקדש עומד על תילו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרב יהודה שלוש מרבני נתניה אמר: "זכינו לעלות להר הבית להתפלל מוסף במניין. זו מצווה לעלות. ומי שרוצה לקיים את מצוות העליה לרגל היותר מהודרת, זה פה".

הרב שלוש בירך את מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג'מן שפיקד בעצמו על עליות היהודים: "אני רוצה בהזדמנות הזו לברך את המשטרה.

אנחנו פגשנו את מפקד המחוז ניצב דורון תורג'מן, ששימח אותנו בכניסה עם פנים מחייכות והרבה רצון ואהבה שהעלייה תהיה בשמחה ובטוב. שהקדוש ברוך הוא יברך את כל השוטרים שעושים פה עבודת קודש וישלח להם הרבה כוח והגנה".

יו"ר סיעת עוצמה יהודית וחבר הועדה לבחירת שופטים ח"כ יצחק קרויזר שנוהג לעלות להר מדי חג אמר: "זכינו גם החג לעלות לרגל יחד עם המשפחה. אני רוצה להודות למשטרת ישראל ולמינהלת הר הבית על עלייה שקטה, מסודרת ומופתית. אני מזמין את כל עם ישראל לעלות ולחגוג יחד איתנו כאן בהר הבית".

מינהלת הר הבית צופה עליית אלפים נוספים בימי הפתיחה של חול המועד. הר הבית יהיה פתוח עד יום חמישי. בבוקר משעה 7:00 עד 11:30, ובצהריים משעה 13:30 עד 14:30.

סוכות - תפילות - הר הבית
צילום: מינהלת הר הבית
סוכות - תפילות - הר הבית
צילום: מינהלת הר הבית

Back to top button