מבזקיםמשפטי/פלילי

צפו בתיעוד: פעילות מבצעית ממוקדת כנגד שלושה חשודים תושבי ג'ואריש

היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה אמש (ראשון) בפעילות מבצעית ממוקדת, 3 תושבי ג'ואריש בחשד למעורבות בפשיעה ברחוב הערבי, כאשר בימ"ש האריך היום מעצרם של שניים ונוסף שוחרר למעצר בית ותיבחן בקשת עיכוב ביצוע

היחידה המרכזית של מחוז מרכז, יחד עם שוטרי תחנת רמלה ולוחמי מג"ב, ממשיכים ביתר שאת בפעילות מבצעית נחושה בשכונת ג'ואריש ברמלה, לסיכול הפשיעה האלימה ברחוב הערבי, כאשר אמש נעצרו מספר חשודים ושניים נורו לאחר שסיכנו את השוטרים.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון הנחה אמש, נוכח חומרת האירועים – לרבות חציית קו אדום של סיכון וירי לעבר שוטרים, להפעיל עוד באותו הלילה את כלל היחידות המיוחדות בשכונת גו'אריש ברמלה, ובכלל זה לוחמי ימ"מ, יס"מ , בלשי ימ"ר וכוחות נוספים, בליווי היחידה האווירית של משטרת ישראל, עד למעצר חשודים ותפיסת אמצעי לחימה .

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על מנת להעמיד דברים על דיוקם ובכדי למנוע את הטעיית הציבור, המשטרה מבהירה כי אמש בוצע ירי ע"י חמושים בשכונת ג'ואריש לעבר השוטרים, ירי שהוגב בהתאם לסכנת החיים הממשית עד לנטרול החשוד, שפונה עצמאית אל המרכז הרפואי . מדובר במהלך מבצעי נחוש, המעביר מסר חד וברור כי לכל ניסיון פגיעה בשוטרים יש מחיר כבד וככל שנשקפת סכנה ממשית, ההנחיה היא לנטרל כל איום מיידית.

קרדיט: דוברות המשטרה
תיעוד מעצר חשודים בג'ואריש
קרדיט: דוברות המשטרה

Back to top button