מבזקיםמשפטי/פלילי

טירוף: חשוד בן 15 נמלט מפשיטה משטרתית – כשאקדח טעון ברשותו

שוטרי ובלשי תחנת רמלה, יחד עם לוחמי מג״ב, מתפ״א ויחידת הכלבנים של מחוז מרכז, בצעו במהלך היום אכיפה מבצעית מוגברת בשכונת ג׳ואריש בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, השוטרים הבחינו בחשוד הנמלט מפניהם ובתום מרדף רגלי עצרו את החשוד – קטין בן 15. בחיפוש על גופו תפסו אקדח טעון. בסיום חקירתו יוחלט לעניין המשך מעצרו בהתאם לממצאי החקירה, לצד העברת האקדח למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, הדגיש בפני השוטרים והמפקדים, המנהלים אכיפה נחושה ומקצועית ברחוב הערבי למען בטחון התושבים, כי "הדריכות המבצעית שלנו בשטח נדרשת לעמוד ברף הגבוה ביותר, נוכח מסוכנות גוברת מצד גורמי פשיעה, כאשר רק בימים האחרונים התמודדנו עם ירי לעבר שוטרים בלב שכונת מגורים בג'ואריש, תפסנו כלי נשק ומטענים בידי משפחות פשע, כולל אקדח ברשות קטין, עצרנו חשודים רבים שכלאנו אחר סורג ובריח ואף תפסנו הבוקר 15 בקבוקי תבערה המוכנים להשלכה.נמשיך במלוא העוצמה לאכוף ללא מורא ולנטרל בנחישות כל איום המסכן את שוטרינו ואת הציבור כולו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button