צרכנות

פעילות שוות לילדים

קרדיט תמונה PEXELS

מדינת ישראל היא מדינה ברוכת חגים, חופשים, שביתות, עיצומים ומה לא. אם אתם מחפשים פעילויות שוות שאליהן תוכלו לקחת את הילדים, לפניכם כמה רעיונות מגוונים שיעזרו לכם לנתק אותם לכמה שעות מהמסכים ולהראות להם כי קיים עולם שלם בחוץ שאינו בגודל מסך 4 אינץ'. זה הזמן לקחת אותם לסיור חובק דרום שבו יכירו קצת יותר טוב את מדינתו הקטנה.

ביקור במכון ויצמן

אם יש לכם ילדים סקרניים שהם חובבי מדעים, מכון ויצמן הוא לגמרי המקום לקחת אותם. שם תוכלו לטייל איתם במדשאות היפות, להראות להם את כל המתחם היפהפה ואפילו תוכלו לצאת לסיור בביתו של חיים וייצמן ולהתרשם מאורח חייו של אחד מגדולי מקימיה של ארץ ישראל.

מוזאון לונדע

אם הגעתם אל בירת הנגב באר שבע, אל תפספסו את מוזאון הלונדע. מדובר במוזאון אינטראקטיבי שמציע משהו לכל אחד. המוזאון אשר נפרש על פני שלוש קומות, מציע לילדים את האפשרות לתרגל נושאים יומיומיים כמו: ניהול נכון של כסף, אוכל, תקשורת בינאישית, תרבויות ושפות שונות ועוד. יש בו מתחמים רבים ומעניינים שיעבירו לכם כמה שעות מבלי שתרגישו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פארק הילדים באר שבע

מי שמחפש עבור הילדים פעילויות חוץ שבהן יוכלו לפרוק, לרוץ ולהשתולל, יכול לצאת ממתחם הלונדע וליהנות מ- 60 דונמים של שלל פעילויות מרתקות עבור הילדים. בפארק תמצאו מתחם מגלשות מהנה, נחל וגם אגם, אמפיתאטרון, קפיטריה, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים ועוד.

יד מרדכי

מי לא אוהב דבש? קיבוץ יד מרדכי מציע למבקריו להכיר מקרוב את חייהן של הדבורים ועבודת רדיית הדבש. במקום תוכלו ליהנות מהצגה שבה מדגימים לקהל איך רודים דבש מהכוורות, איך נראית חלת דבש, אילו בגדים צריך ללבוש לפני שניגשים לכוורת ועוד. וגם מסיור בקיבוץ.

פארק נחל לכיש

בפארק נחל לכיש תוכלו ליהנות עם הילדים בפיקניק נהדר בטבע. במקום יש פינת חי שבה הילדים יכולים להאכיל את החיות, לרכוב על חמורים וגם לשחק במדשאות הרחבות לאורך הנחל. בנוסף תוכלו לצאת לטייל באזור היפה הזה, להראות להם מינים שונים של ציפורים, צבים שנמצאים במים ועוד.

פארק אתגרים

מי שמחפש מקום שבו יוכל להשתכשך במים עם הילדים, מוזמן להגיע אל פארק אתגרים שבו יש שלל אטרקציות לילדים כמו מכוניות מתנגשות, טרמפולינות, אומגה, מגדל טיפוס, מתנפחי מים ועוד שלל דברים מגניבים שיעבירו לילדים שעות על גבי שעות בהנאה מרובה.

נינג'ה סטאר

מי שמחפש קצת הפוגה מהחום יכול בהחלט להיכנס לאחד ממתחמי הנינג'ה סטאר ברחובות, או באשדוד ולתת לילדיו ליהנות מקפיצה בטרמפולינות, טיפוס על קיר טיפוס ועוד שלל אטרקציות שהילדים יכולים לפרוק בהן וליהנות מאוד.

דרום אדום

אחת האטרקציות היפות ביותר באזור הדרום היא לצאת ולראות מקרוב את מרבדי הפרחים האדומים שפזורים לכל אורך הדרום. מי שמגיע עם הילדים יוכל ליהנות משלל פרחים אדומים פרושים עד האופק. תוכלו לערוך פיקניק נחמד במקום, לרוץ בין הפרחים ולהצטלם יחד בתמונות משגעות.

פארק יטבתה

אם הילדים שלכם רוצים לגלות מהיכן מגיע השוקו שהם שותים בבוקר, זו הזדמנות נהדרת לקחת אותם לפארק יטבתה שם יראו את הפרות ברפתות, יוכלו לשחק במתחם המשחקים, ילמדו איך חולבים פרות במחלבה וגם יטעמו שוקו טעים מאוד של יטבתה.

אקווריום אילת

מי שמגיע עד העיר הדרומית ויוצא לנפוש ולהירגע, כדאי שייקח את הילדים לראות את האקווריום הגדול. שם יוכלו הילדים לצפות באלפי מינים של דגים ואפילו בכרישים! זו אטרקציה נהדרת שהילדים ייהנו ממנה מאוד. לאחר שתצאו מהאקווריום ייתכן כי הילדים יהיו רעבים. זה הזמן המושלם לקחת אותם לאכול פיצה אילת.

Back to top button