מבזקיםפוליטי / מדיני

שולפים סכינים? חברי העבודה תקפו את מיכאלי בישיבת הסיעה

יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת מרב מיכאלי, נפגשה שלשום (ראשון) עם חברי סיעת העבודה, בפגישה שהפכה במהרה להתקפה נגדה. כך דווח הערב (שלישי) בחדשות 13.

על פי הדיווח, כאשר עלה בפגישה נושא סמכותה של יושבת הראש, חברי סיעתה הציגו חזית אחידה נגדה ודרשו ממנה שלא לקבל החלטות או להעלות נושאים בפגישות נוספות ללא הסכמתם. מיכאלי התגוננה על פי וטענה כי היא עוד יכולה "לשקם את המפלגה". חברי סיעתה טענו בתגובה: "אנחנו לא חשובים שאת יכולה לשקם את העבודה, אנחנו רוצים שתתייעצי איתנו".

מיכאלי מנהיגת המפלגה מאז ינואר 2021. בבחירות לכנסת ה-24 היא נחלה הצלחה במידת מה כשהצליחה לשקם את מצב המפלגה ולהשיג 7 מנדטים, לאחר שורה של מפולות במערכות הבחירות שנערכו בין 2019 ל-2020. אולם, רבים במפלגה החלו לפקפק במנהיגותה לאחר כישלונה בבחירות לכנסת ה-25 בהן המפלגה הדרדרה לשפל של 4 מנדטים ועל סף אחוז החסימה, כאשר כיום ברוב הסקרים נראה שהעבודה לא עוברת כלל את אחוז החסימה. רבים בגוש המרכז-שמאל מאשימים את מיכאלי בכישלון הגוש בכך שלא הסכימה להתאחדות של העבודה עם מרצ; בכך שמרצ לא עברה את אחוז החסימה הניצחון למעשה הובטח לקואליציה הנוכחית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
העבודה - מרב מיכאלי - מירב מיכאלי
ארכיון. צילום: רענן כהן

Back to top button