מבזקיםצבא וביטחון

מצבם של לוחמי מג"ב שנפצעו מוסיף להיות קריטי – צפו בעדכון הרופאים

מצבם של שלושת לוחמי משמר הגבול שנפצעו בפעילות הלילה נגד מבוקשים פלסטינים בטול כארם ממשיך להיות קריטי ונשקפת סכנה לחייהם,

פרופ' חיים פארן, מנהל כירורגית א במרכז רפואי מאיר בכפר סבא מסר: "הבוקר הגיעו למרכז רפואי מאיר שני פצועים עם פגיעות רב מערכתיות מרסיסים. אחד פצוע קל ללא פציעות קשות אשר מטופל במיון ופצוע נוסף אשר הגיע עם פציעות קשות מאוד ובמצב אנוש. בחדר המיון בבית חולים מאיר החלנ מיד בפעולות החייאה ראשוניות ובהמשך בחדר ניתוח הצלחנו לייצב את מצבו אך הוא מוסיף להיות קשה והוא יזדקק לניתוחים נוספים בהמשך".

ד"ר אושרת פונו יטיב סגנית מנהלת בית החולים בילינסון בפתח תקווה מסרה: "אל בית החולים בילינסון הועבר מבית החולים מאיר פצוע נוסף במצב קשה מהאירוע בטול כרם, מצבם של שני הפצועים האחרים, האחד במצב קל והשני במצב קשה. הפצוע נמצא בחדר הניתוח ועדיין נשקפת סכנה לחייו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך נשיא המדינה יצחק הרצוג שלח איחולי החלמה מהירה לפצועים: ״בשם העם בישראל אני מייחל לרפואתם השלמה של לוחמי מג"ב האמיצים שנפגעו הלילה במהלך פעילות מבצעית בטול כרם, ומחזק את ידי צה"ל וכוחות הביטחון בפעילותם למיגור הטרור, לעתים תוך סיכון עצום. במיוחד בתקופת החגים, כשאנו בחיק משפחותינו, חשוב שנזכור ונכיר תודה גם למי ששומרים עלינו".

שר הביטחון יואב גלנט הוציא גם הוא הודעה בה שיבח את פעילות הלוחמים ואיחלם החלמה מהירה לפצועים: הערכה והוקרה לצה״ל ולכוחות הביטחון על פעולתם הלילה לסיכול הטרור ברחבי יהודה ושומרון. איחולי החלמה ללוחמי משמר הגבול שנפצעו והגנו בגופם ובפעולתם על אזרחי ישראל.נרדוף ונשיג את אויבנו".

מג"ב - מעצר מבוקשים - לילה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות בית החולים בילינסון:
מחבלים - חוסלו - טול כארם
צילום: פאלאינפו

Back to top button