מבזקיםצבא וביטחון

חזית נוספת בצפון? חיזבאללה: "עוקבים מקרוב אחר הלחימה באויב הציוני"

האם חיזבאללה יפתח חזית נוספת של לחימה מהצפון? ארגון הטרור השיעי לבנוני הודיע לפני זמן קצר (שבת) כי בארגון עוקבים מקרוב אחר "הלחימה ההירואית של אחינו הפלסטינים באויב הציוני" – כך לשון ההודעה שהוציא חיזבאללה.

בבירות בירת לבנון שוהים בכירי הלשכה המדינית של חמאס ובראשם סגן יושב ראש הלשכה המדינית של חמאס סלאח אל עארורי ששוחרר בעסקת שליט שמאז שחרורו הכווין והוציא לפועל עשרות פיגועים ותקיפות נגד מטרות ויעדים בישראל ובחו"ל.

בכלי התקשורת הלבנונים העריכו כי אל עארורי יסומן כמטרה לחיסול בידי ישראל בעקבות מתקפת המחבלים הבוקר בדרום ישראל וירי הרקטות לעבר ערי ישראל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גורמים בכירים בחיזבאללה הזהירו את ישראל לבל תתקוף בלבנון ובראיונות שהעניקו לכלי תקשורת ערבים אמרו כי תקיפה ישראלית בלבנון נגד יעדים ומטרות של חמאס והארגונים הפלסטינים השוהים במדינה תגרור תגובה קשה של חיזבאללה: "אנחנו מריעים לאחינו הפלסטינים, על הפעולות נגד הישות הציונית הפושעת.

כל ניסיון לפגוע בלבנון או בגורמים פלסטינים השוהים בלבנון תגרור תגובה קשה של חיזבאללה", הזהיר בכיר בחיזבאללה שהתראיין לתקשורת הלבנונית והוסיף: "לא נשב בחיבוק ידיים ונאפשר לאויב הציוני לפגוע במולדתנו ובאחינו"

חסן נסראללה - חיזבאללה
חסן נסראללה. צילום: אל-מיאדין

Back to top button