חדשות הארץמבזקים

הנהגת ההורים התכנסה לישיבת חירום: "תמונת המצב הנוכחית קשה"

הנהגת ההורים הארצית פרסמה לפני זמן קצר (שבת) את התייחסותה למצב הבטחוני הקיצוני שהתפתח בישראל, בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של ארגון חמאס מעזה משעות הבוקר המוקדמות.

בפתח ההודעה נאמר: "התעוררנו לבוקר קשה מאוד, למתקפת פתע על מדינת ישראל. בשעות אלו כוחות הביטחון וההצלה פועלים בגזרות הרלוונטיות להשיג שליטה. זו העת לשים את המחלוקות בצד, להתאחד ולפעול בנחישות לייצוב המצב. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון וצוותי הרפואה והחירום."

ההורים הוסיפו את פנייתם החשובה ואמרו כי "תלמידי ישראל והוריהם: תמונת המצב הנוכחית קשה וכך גם המראות, התמונות והסרטונים שמופצים ברשתות החברתיות. מוטלת עלינו החובה שלא לסייע בהפצתם – בכל דרך. הנהגת ההורים הארצית התכנסה לפני שעה קלה לישיבת חירום והחליטה על מספר צעדים שמטרתם לחזק את תושבי הדרום הנמצאים תחת מתקפה ולתמוך בהם בכל דרך. אנו פונים לכל מי שמבקשים לסייע או לתרום לעמוד בקשר עם יושבי ראש הנהגות ההורים היישוביות להנחיות נוספות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, נאמר: "אנו משתדלים לעשות הכל כדי להעביר מידע רלוונטי, עדכני ומהימן. אנא התייחסו להודעות הרשמיות והמוסמכות בלבד. אנא, גלו אחריות והישמעו להנחיות כוחות הביטחון. מאחלים לכולם ימים שקטים ובטוחים."

בית ספר - כיתה - לימודים - תלמידים - שביתה
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button