חדשות הארץמבזקים

"סבתא נחטפה לעזה. כנראה זרוקה בלי תרופות, אוכל ומים. מתה מפחד, לבד"

אדווה אדר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את תמונתה של סבתה יפה אדר וכתבה כי היא נחטפה לרצועת עזה מביתה שבקיבוץ בעוטף עזה.

"זאת סבתא שלי! נחטפת באין מפריע לרצועת עזה", סיפרה אדווה, "קוראים לה יפה אדר, היא בת 85!! סבתא שלי שהקימה את הקיבוץ בשתי ידיה, שהאמינה בציונות, שאהבה את המדינה הזאת שהפקירה אותה, חטופה. כנראה זרוקה איפה שהוא, סובלת מכאבים קשים, בלי תרופות, בלי אוכל ובלי מים, מתה מפחד, לבד."

אדווה מתחה ביקורת על התנהלות המדינה בכל הטיפול בחטופים והנעדרים: "אף אחד לא מדבר איתנו, לא יודע להגיד שום דבר, את כל המידע שיש לנו גילינו מסרטונים שהופצו. אני רוצה שהתמונה הזאת תיחרט לכל המנותקים בממשלה הבזיונית הזאת. שיבינו שיש פה אנשים, קשישים וילדים, נשים וגברים, עם שמות ומשפחות. אני רוצה שהם לא ישנו בלילה ויהפכו כל פיסת אדמה עד שהאנשים האלה יחזרו הביתה. בבקשה תשתפן את הפוסט. מקווה שיגיע לאנשים שאולי יוכלו לעזור לנו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי תועדו מספר קשישות שנחטפו על ידי המחבלים לרצועת עזה, אחת מהן היא אמו של השחקן אורי רביץ. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב: "זו אמא שלי עם החולצה בצבע תכלת. היא בת 84. היא נחטפה מביתה בנחל עוז ע"י החמאס."

אורי הוסיף כי "התמונה הזו הגיעה אלי לפני שעה והיא אות החיים הראשון, או עדות על מה קורה איתה אחרי יותר מ 24 שעות שלא ניתן היה להשיג אותה. אחי שגם היה נצור במקום אחר בנחל עוז הצליח להגיע לביתה אחרי שהחיילים הגיעו לשחרר אותו וללוות אותו לאוטובוס שפינה את תושבי נחל עוז למקום בטוח יותר. הוא מצא בית וממ"ד פרוץ והפוך.אמא לא הייתה שם. הצילום הזה מוכיח איפה היא נמצאת."

גם אורי מתח ביקורת קשה על התנהלות המדינה ואמר כי "עד לרגע זה איש או גוף לא מתכלל את האירוע. פונה אלינו או נותן עבורנו איזו כתובת, תדרוך, סעד , עיצה כזו או אחרת. הפקרת תושבי עוטף עזה נמשכת גם אחרי שהנורא מכל קרה! לא נתפס המחדל."

Back to top button