מבזקיםספורט

עצוב: נמצאה גופת כדורגלן העבר שנרצח ע"י מחבלים במסיבת הטבע ברעים

ליאור אסולין, אחד החלוצים הבולטים ביותר בכדורגל הישראלי, זוהה היום (ראשון) כאחד מהנרצחים שנורו למוות על ידי מחבלי חמאס במהלך מנוסה ממסיבת הטבע שהתקיימה בשבת בבוקר ברעים. ממשפחתו נמסר: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על מותו של שחקן הכדורגל לשעבר ליאור אסולין במתקפת המחבלים אתמול ברעות. על מועד ההלווייה תבוא הודעה."

ליאור ז"ל חגג ביום שישי האחרון את יום הולדתו ה-43 במסיבת הטבע שנערכה ברעים יחד עם עשרות מבלים נוספים. מחבלי חמאס חדרו לשטח ישראל באמצעות מצנחי רחיפה ממונעים, נחתו בשטח היער והחלו לירות לכל עבר. ליאור נפצע אנושות מהירי ומת מפצעיו. במשך יממה הוא הוכרז כנעדר אך למרבה הצער הבוקר זוהתה גופתו.

אסולין החל את דרכו בעולם הכדורגל בקבוצת הנוער של מכבי הרצליה בשנים 1997-98 ועלה לאחר מכן לקבוצה הבוגרת ובה שיחק חמש שנים. לאחר מכן עבר למכבי פתח תקווה לתקופה קצרה ומשם המשיך לקבוצת בני סכנין, שם הביא את הזכייה בגביע המדינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוא שיחק בבית"ר ירושלים שתי עונות 2004-2005 ובעונה השנייה יצא להתאמן בקבוצה הצרפתית אולימפיק מרסיי, לבסוף הודיעה לו הקבוצה כי איננה מעוניינת בו. לאחר מכן המשיך לבני יהודה ושיחק תחת ניהולו של המאמן גיא לוזון. אסולין שיחק בהמשך בקבוצות נוספות: הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן – בליגה הלאומית, הפועל ראשון לציון, הפועל פתח תקווה, הפועל אשקלון, הפועל נצרת עלית, הפועל לוד והפועל הוד השרון. בשנת 2020 הוא אף מונה למאמן הפועל כפר ברא מליגה ב'.

בשנת 2018 הייתה לו הסתבכות פלילית והוא נידון ל-19 חודשי מאסר, אך שוחרר לאחר שמונה חודשים בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה. הוא שוחרר מהמאסר בכלא מעשיהו באוגוסט 2022.

ליאור אסולין
צילום: מועדון הכדורגל הפועל באר שבע

ממועדון הכדורגל הפועל תל אביב נמסר: "עצב גדול. לאחר שעות רבות בהן הוגדר כנעדר, כעת נודע כי שחקן העבר של המועדון, ליאור אסולין, נרצח ע״י מחבלים במסיבה ברעים. מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראשו ומבקש לשלוח חיזוקים לבני משפחתו של ליאור בשעתם הקשה."

ממועדון הכדורגל הפועל פתח-תקוה נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל 'מבנה' פתח-תקוה כואב את מותו של שחקן העבר של הקבוצה ליאור אסולין, אשר נרצח על ידי מחבלים במסיבה שנערכה בקיבוץ רעים. אנו מחזקים את המשפחה בשעה קשה זו. שלא תדעו עוד צער."

מבית"ר ירושלים נמסר: "בשורה קשה מאוד נפלה עלינו, עם היוודע מותו של חלוץ הקבוצה בעבר ליאור אסולין. תודה על שנים מדהימות בצהוב ושחור. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים 💛".

מההתאחדות לכדורגל בישראל נמסר: "עצב גדול עם קבלת הידיעה על רציחתו של שחקן הכדורגל ליאור אסולין במתקפת הטרור הלא אנושית. יהי זכרו ברוך".

מועדון הכדורגל הפועל באר שבע: "אנו כואבים עם קבלת הידיעה על מותו של שחקן הקבוצה לשעבר, ליאור אסולין. ליאור שיחק במדי הקבוצה בין השנים 2009-2011. אנו שולחים תנחומים למשפחתו, שלא תדעו עוד צער 💔"

במועדון הכדורגל בני יהודה ת"א מסרו: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב משתתף בצער המשפחה על מות אובדן יקיריהן – שחקן העבר, ליאור אסולין שנרצח על ידי מחבלים מתועבים, ליאור לבש את המדים הכתומים ואף כבש 13 שערים בעונת המשחקים 2006/7. הוא יישאר תמיד חלק ממשפחת בני יהודה תל אביב. יהי זכרו ברוך!".

מהפועל אשקלון נמסר: "משפחת הפועל אשקלון מרכינה ראש עם היוודע דבר מותו של שחקן הקבוצה לשעבר ליאור אסולין שנרצח ע״י מחבלים במסיבת הטבע בקיבוץ רעים. ליאור אסולין העניק לאוהדים בכחול לא מעט רגעי נחת אותם ננצור לעד. יהי זכרו ברוך😢".

יהי זכרו ברוך.

Back to top button