מבזקיםצבא וביטחון

"הפתיעו אותנו ולא היינו מוכנים לזה" – תצפיתנית בגבול עזה

העיניים בגבול עזה משוייכות לתצפיתניות לאורך הגבול, ולאחר יממה לא פשוטה עם המתקפה של חמאס אחת מהן העלתה הערב (ראשון) פוסט לאחת הרשתות החברתיות.

בפוסט התצפיתנית מספרת על הפגיעות והלחימה באזור הגבול:
"חברים שלי אני בסדר ברוך ה', תודה לדואגים. הגעתי לסגירת שבת האחרונה שלי בצה"ל ובחלומות הכי רעים שלי לא דמיינתי דבר כזה. קמתי למשמרת 4 בבוקר, משמרת שהתבררה כסיוט. לא חשבתי בחיים שאני אראה דבר כזה בתצפית. עשיתי כמיטב יכולתי עד שצלפו בפסקל."

בהמשך התייחס גם ללחימה ולמצב סדר הכוחות באזור: "כולנו נלחמנו הכי טוב שאפשר, גדוד 51 שאני משתחוווה בפניו עשה הכל גדי להגן עלינו. כן הם הפתיעו אותנו ולא היינו מוכנים לזה, חצי סדר כוחות בבית ברגילה, סד"כ (סדר כוחות) של סופ"ש, ושום מידע מודיעיני בנוגע לזה. שתי דקות לפני שרנו שירים במשמרת. ערב לפני ישבתי עד השעות הקטנות של הלילה עם חבריי הלוחמים והיום חלק מהם אינם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן



ארכיון. צילום: דובר צה"ל


כמו כן התייחסה גם למחבלים שהסתובבו בבסיס באין מפריע ולמשך הזמן בו שהתה בחמ"ל: "טיפלתי בפצועים תוך כדי שמחבלים מסתובבים בבסיס שלי, בבית השני שלי, ורוצחים לי חברים. שנתיים התוכננתי לרגע הזה, אבל שום דבר לא מכין אותך לרגע האמת. רעש מטורף, דם בכל מקום, בזמן אומרים לך שידיד שלך "הרדוף"(מת בלשון צה"ל) את צריכה להתעשט ולעשות הכי כדי שהמורל בחמ"ל לא יירד, שהתקווה תישאר כי זה כל מה שהיה שם. 16 שעות נעולות בחמ"ל קטן עם הרבה תקווה ותפילות. איזה נס. סוף הזוי לשנתיים מדהימות, עכשיו בבקשה תתפללו לשלום החיילים, שנגיע בשלום הביתה."

Back to top button