בידורמבזקים

השחקן ידין גלמן, בן זוגה של אדווה דדון, נפצע קשה בחילופי אש עם מחבלים

שחקן הקולנוע והתיאטרון, ידין גלמן, בן זוגה של עיתונאית חדשות 12 אדווה דדון, נפצע באורח קשה במהלך התקלות עם מחבלים בקרב לחילוץ תושבים מקיבוץ בארי.

ידין בן ה-30 חגג את יום הולדתו בדיוק לפני שבוע (2 באוקטובר), בת זוגתו, אדווה דדון פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה תמונה שלהם יחד וכתבה: "יום הולדת שמח אהבה שלי, החיים איתך יפים". למרבה הצער הרב, אף אחד לא הכין אותו לזה ששבוע לאחר מכן הוא ימצא עצמו בקרב יריות מול מחבלים והפעם לא כדמות בסרט או הצגה, אלא במציאות הבלתי הגיונית שנכפתה על ישראל.

לאחר חדירת מחבלי החמאס ליישובים והקיבוצים בעוטף עזה, הוקפץ גלמן לסייע בחילוץ התושבים ולטהר את קיבוץ בארי ממחבלים. במהלך קרב יריות הוא נפצע קשה וחולץ תחת אש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהודעת הבימה, שם גלמן משחק בהצגה "את שאהבה נפשי" בתפקיד אדם ויינברג, נמסר: "גלמן השתתף בקרב לחילוץ האזרחים ובטיהור הקיבוץ ממחבלים. הוא וחבריו הצילו משפחות רבות. במהלך הקרב הוא נפגע בחזה, ביד וברגל וחולץ תחת אש. חבריו ליחידה והרופאים נלחמו על חייו, הוא נותח ומצבו כעת יציב. התיאטרון הלאומי הבימה מחבק את ידין ואת משפחתו ומקווים להחלמתו המהירה וחזרתו לבמה".

דדון כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אחרי פציעתו: "תודה לכולם על הדאגה. בבקשה תתפללו לשלומו ולשלום יתר הפצועים, הנעדרים והלוחמים הגיבורים שמסכנים את חייהם".

הקומיקאי חנוך דאום מסר: "תפילות לשלומו של השחקן ידין גלמן, בנזוגה של אדווה דדון, שנפצע במהלך נסיון השתלטות על מחבלים בקיבוץ בארי. נלחם כמו אריה בכפר עזה ועבר לבארי שם נפגע וחולץ תחת אש. מצבו יציב."

Back to top button