חדשות הארץמבזקים

הקשישה שנחטפה לעזה לא שוחררה, "הסרטון שמופץ הוא לא נכון"

בשעה האחרונה (שני) הופצו ברשתות החברתיות שני סרטונים שבם נראית אישה מבוגרת יושבת ברחוב ומסביבה מספר חיילי צה"ל כשהיא לוגמת מבקבוק מים ובסרטון השני כשהיא נמצאת במבנה סגור והדובר בסרטון מציין שמדובר באישה המבוגרת שנחטפה.

למרבה הצער הרב, לאחר בדיקה מתברר שלא מדובר ביפה אדר בת ה-85 שנחטפה לרצועת עזה. נכדתה, אדווה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "חברים יקרים, תודה על כל התמיכה. לצערי הסרטון שמופץ עכשיו ואומר שהחזירו את סבתא יפה שלי הוא לא נכון. אנחנו עושים מאמצים אדירים להעלות את הסיפור שלה וההפצה של הסרטון הזה מחזירה אותנו אחורה. בבקשה תעזרו לנו להפסיק את ההפצה שלו. לעדכן שזה פייק. תעזרו לנו להחזיר את סבתא באמת הביתה."

כאמור, אלה הסרטונים שהופצו אך לא מדובר ביפה אדר שנחטפה לרצועת עזה אלא באישה מבוגרת אחרת שהייתה נצורה בביתה בעוטף עזה וחולצה על ידי כוחות צה"ל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button