בידורמבזקים

אביב גפן לנתניהו: "בראשותך הפכת את ישראל לארון קבורה"

הזמר והיוצר אביב גפן פנה היום (שני) לראש הממשלה נתניהו בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "מר נתניהו בראשותך הפכת את ישראל לארון קבורה, תחבור לגנץ או שתקנה מסמרים."

את הדברים פרסם אביב גפן, בתגובה להצהרתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ שהודיע כי בכוונתו להצטרף לממשלתו של נתניהו כדי להקים קבינט מלחמה נוכח המצב הביטחוני המורכב אליו נקלעה מדינת ישראל.

יש לציין כי אתמול כתב גפן כי יש לו ביקורת וכעס עצום על מה שקרה בדרום אך הוא נמנע כרגע מלומר אותה, "יש זעם, יש ביקורת קשה וכעס גדול ומוצדק. אבל כרגע מבקש להשאיר את הפלטפורמה רק לצרכי עזרה באיתור והשגת מידע לכל אותם משפחות שאיבדו את כל עולמם אתמול, יש חטופים, יש נעדרים ויש לדאוג לתרופות, למזון ותחבורה. לכל דבר יש זמן, כרגע יש לטפל ולעזור למאות משפחות במצוקה, זו צו השעה , תודה🙏"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אדיר מילר. צילום: מתוך סרט לזכרו של דניאל שירן ז"ל
אביב גפן
צילום: רונן פדידה

גם הקומיקאי והשחקן אדיר מילר התייחס למצב והפציר בממשלה למוטט את שלטון החמאס ברצועת עזה, "בכל פעם כשדנים אם להיכנס לרצועה או לא, או האם הגיע הזמן למיטוט שלטון החמאס נשמעים מייד הקולות של: ״כן, אבל למי נמסור את המפתחות?", "אם נמוטט את החמאס מי יבוא אחריו?". ואני חייב לתהות ולשאול האם במלחמת העולם השנייה בעלות הברית שאלו את עצמן שאלה שכזו? "כן, אבל אם נמוטט את היטלר למי נמסור את המפתחות?", "מי יבוא אחרי הרייך השלישי?". למזלו של העולם הם לא שאלו שאלות אלו. הם הבינו ששלטון הרייך חייב לחלוף מן העולם."

"כשצפיתי בסרטונים המזעזעים של חיות החמאס חוטפים אישה מבוגרת וצוהלים" הוסיף מילר, "צוהלים כאשר הם מתעללים בילדים יהודים קטנים וחסרי ישע הלב שלי דימם ובכה. זה מיד החזיר אותי לסיפורים של סבתי. אין הבדל בין אלה לבין חייליו של היטלר. מה שיש פה זו שנאת יהודים טהורה. שנאת יהודים ברמה הקשה ביותר שיש. ונגד זה צריך להילחם ולהשמיד ולמוטט."

לדבריו, "בשואה לא היה לנו צבא, עכשיו יש לנו צבא שיש שמועות שהוא גם צבא חזק. בשביל זה הקמנו מדינה. בשביל שלא נחזה שוב במראות כאלו. חיילי ישראל שאלוהים ישמור עליכם, עם ישראל כולו מאחוריכם. עם ישראל חי!"

Back to top button