מבזקיםפוליטי / מדיני

ארגון בצלמו לוועדת האתיקה: "הדיחו את כסיף שמגבה את אויבינו מהכנסת"

בארגון בצלמו דורשים מוועדת האתיקה של הכנסת להשתמש במלוא סמכותה כנגד חבר הכנסת עופר כסיף ובד בבד קוראים לחברי כנסת להירתם למהלך של אסיפת חתימות להדחתו מהכנסת.

הדרישה באה בעקבות דבריו של כסיף בתקשורת העולמית כי "ישראל רצתה" במלחמה ובמתקפה האכזרית בשמחת תורה בו נרצחו באכזריות למעלה מ- 900 איש בהם תינוקות, זקנים, צעירים ולוחמים דתיים וחילוניים, יהודים ושאינם יהודים. כסיף הוסיף וקרא לעולם להתאחד כנגד ישראל "לסיים את הכיבוש".

עופר כסיף
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

במכתב ששלח שי גליק מנכ"ל בצלמו לוועדת האתיקה הוא כתב: "דבריו של כסיף גובלים בבגידה והינם מהווים גיבוי לגרועים שבאויבינו ופוגעת בזכותנו להגיב שכן אם זה מה שרצינו אין לנו זכות להגיב. כל דקה שהוא בכנסת היא חרפה למדינה ויריקה בפרצופם של החטופים הנרצחים הפצועים לוחמי צה"ל שמחרפים נפשם כל רגע ורגע ועם ישראל. על כן מוטל על ועדת האתיקה והח"כים לעשות הכל כדי שתופסק לאלתר חברותו בכנסת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר כי "עופר כסיף חייב להיות מזמן בכלא. כל רגע שהוא בכנסת מעיד שאנחנו מדינה מתאבדת. הגיע הזמן שבמסגרת הסרת הכפפות סוף סוף גם וועדת האתיקה וחברי כהנסת יסירו את הכפפות המשי שהם עוטפים את כסיף ויעיפו אותו לעזה או לכלא. לא לכנסת. אנו קוראים לכל אזרח ואזרחית לפנות גם באופן אישי לוועדת האתיקה בפנייה דחופה להעיף את כסיף."

Back to top button