חדשות הארץמבזקים

קורע את הלב: התבשרה במהלך ריאיון לתקשורת הזרה על מות בעלה שנעדר

הזמרת והשחקנית שי-לי עטרי, תושבת כפר עזה ששרה את השיר הידוע והעצוב כל כך "אצלנו בגן", הצליחה להינצל מהתופת ולאחר 27 שעות של פחד משתק כשהיא מסתתרת מהמחבלים יחד עם בתה שיה בת החודש היא מספרת על הסיוט שעברה. בעלה, יהב וינר שהציל אותם היה נעדר אבל אתמול היא התבשרה שמצאו את גופתו.

יהב וינר בעלה של שי-לי עטרי
צילום: אלבום משפחתי

בראיון בערוץ 12 סיפרה שלשום שי-לי על רגעי האימה: "כשהמחבלים הגיעו לכפר עזה שמענו פיצוצים והתחלנו להתכתב בקבוצות של הקיבוץ שיש חדירת מחבלים. שלוש דקות אחרי חדירת המחבלים בעלי ואני שמענו אותם מחוץ לחדר השינה שלנו, מהחלון של הממ"ד ובעלי ניסה להקליט אותם. רגע אחרי הם פתחו את החלון של הממ"ד, הם הכניסו את היד ובעלי יהב החזיק את הברזל. אני ברחתי מהדלת ויצאתי מהבית בזמן שהוא מחזיק את החלון, בזכותו הצלחתי לברוח עם שיה. סיכמנו לפני זה בפנטומימה, אם הם נכנסים אני עם הילדה ואתה סוגר את הדלת".

"יצאתי מהבית בלי נעליים, בלי טלפון ובלי כלום כשהילדה על הידיים", ממשיכה שי-לי לספר, "ירו עליי. אני נכה, לא הצלחתי להתקדם מהר. התחבאתי בשיחים, התחלתי לדפוק על בתים אבל לא יכלו לפתוח, מצאתי איזה מחסן…זה בזכות בעלי ולא מוצאים אותו, אני לא יודעת איפה הוא. לא מצאו את הגופה שלו, הוא לא בדירה, אנחנו לא יודעים אם הוא שבוי או חטוף".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שי-לי מתחה ביקורת קשה על ההתנהלות של המדינה בשעה שנזקקה לעזרה באותן שעות קשות: "לא יודעת איפה המדינה שלנו הייתה. הם הפקירו אותנו. הם היו בטוויטר".

אתמול, במהלך ריאיון לרשת סקיי ניוז הבריטית, היא התבשרה כאמור על מותו של בעלה יהב.

התבשרה במהלך ריאיון על מות בעלה. צילום: סקאי ניוז

במוסד שבו לומדת הזמרת מסרו: "בית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע״ש סטיב טיש מרכין את ראשו הערב ומודיע בצער רב על פטירתו של יהב וינר, בעלה של הסטודנטית שי לי עטרי שהציל אותה ואת ביתם בת החודש שייה ממתקפת המחבלים בכפר עזה ונרצח. אנו המומים וכואבים , ליבנו דואב איתך שי לי היקרה ומשפחותיכם. שלא תדעו עוד צער לעולם."

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית נמסר: "איגוד מרכזי הסיוע מרכין ראש בעצב עמוק על נפילתו של יהב וינר. יהב, בן הזוג של שותפתנו היקרה למאבק שי-לי עטרי, נרצח בכפר עזה אחרי שסייע לה ולבתם התינוקת להימלט ממרצחי החמאס. שי-לי חולצה לאחר יותר מיממה של בלהות, וקיווינו כל כך שגם יהב יימצא בריא ושלם. הערב ליבנו נשבר עם הידיעה על מותו. את יהב הכרנו כבן זוג תומך ומסור, שהיה לא רק שותף אמיתי לחיים אלא גם שותף מלא ליצירה ולמאבק באלימות המינית. בין כל סיפורי האימה, הזוועות והגבורה של הימים האחרונים, היה גם סיפורם של שי-לי, יהב ושייה, בתם המשותפת, בת חודש בסה"כ. כפי שסיפרה שי-לי, כששהו בממ"ד הצליח אחד המרצחים להכניס את ידו מבעד לחלון, ויהב החזיק את החלון כדי לאפשר לה ולתינוקת שייה להימלט. במשך 27 שעות הן הסתתרו מאחורי שיחים ומחסנים עד שהגיעו לממ"ד, ללא אוכל וללא שתיה, כשבכי התינוקת מאיים לחשוף אותן בכל רגע. למרבה הכאב, יהב נרצח. כעת נערך גיוס המון לתמיכה בשי-לי ובשייה, שנותרו ללא כל. אנו משתתפות באבלה הכבד של שי-לי, ומזמינות אתכם/ן לתמוך בפרויקט הגיוס או לשתף אותו, לפי יכולתכם/ן. יהי זכרו ברוך."

מעבר לפרויקט הגיוס למען שי-לי ושייה: https://giveback.co.il/project/74892

Back to top button