בידורמבזקים

לאחר התקרית האלימה עם ינון מגל, חיים לוינסון מתפטר מהרדיו

העיתונאי חיים לוינסון, שמשדר ברדיו 103FM לצידו של ינון מגל הודיע היום (רביעי) כי הוא מסיים את תקופת עבודתו ברדיו. בציוץ שכתב בעמוד הטוויטר שלו הסביר כי מנכ"ל התחנה, איתמר דרוקמן, הודיע לו שהוא לא יגיש מחר את התוכנית יחד עם ינון מגל.

"מנכ"ל רדיו 103 הודיע לי שלא אשדר מחר עם ינון מגל." כתב לוינסון והוסיף, "לדעתי, מדובר בכניעה לאיומים ואלימות פיזית ממש. לי אין בעיה לשדר עם ינון. להיפך. מצווה להכות בשופרות. אם קשה לו יכול להרגע קצת בערוץ 14 עם בועז גולן. בשל כך, החלטתי לסיים את תקופתי ב103. חבל, כי מאוד נהנתי לשדר ברדיו הזה."

ינון מגל - חיים לוינסון - רדיו 103
צילום מסך: רדיו 103FM

על אף ההחלטה של מנכ"ל התחנה לוינסון הודה על התקופה בה שידר וכתב: "מקום של מקצוענים. מאור צלקובניק שהביא אותי, איתמר דרוקמן שהחליף אותו (למרות ששגה פה) ואני חושב שיביא רוח טובה ואנרגטית לרדיו, העורכים אסף נבו וסער פלסנר ומלי בנימינוב ואפרת קורמן ורביע באדר. כל אנשי הדיגיטל המעולים כולם. תודה על תקופה מאוד יפה ויאללה לפרק את חמאס."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש לציין כי הודעת מנכ"ל התחנה ללוינסון הגיעה על רקע ויכוח אלים שהיה בינו לינון מגל בשידור ביום ראשון האחרון, בבוקר לאחר הטבח המזעזע של מחבלי חמאס בדרום הארץ. מגל קם מכיסאו ונתן ללוינסון מכה שהעיפה את האוזניות מעל ראשו, "עוף החוצה, שמעת?" אמר מגן ללוינסון שענה לו: "אתה רוצה להביא לי מכות, יא אפס? בוא תביא לי מקום". מגל השיב לו: "כן אני ארביץ לך, אתה לא תדבר אליי ככה. שיצא החוצה הוא לא ישדר פה".

במהלך העימות שמשודר בחי נקטע השידור ועלתה שקופית "נשוב אחרי הפרסומות", אך לאחר הפסקת הפרסומות שבו השניים להמשך השידור עד סופו.

לאחר העימות בין השניים כתב לוינסון בעמוד הטוויר שלו בעקבות התגובות שקיבל: "שחררו מינון. סולח ומוחל לו. אלו ימים קשים, כולם מתוחים עד הקצה. יש דברים יותר גדולים מאוזניות שעפו וכמה מילים מיותרות."

Back to top button