סרטונים

רה"מ נתניהו: "בעוד שמשטר הטרור של חמינאי מייצא הרס וחורבן, ישראל מקדמת קידמה ושלום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו:
"בעוד שמשטר הטרור של חמינאי מייצא הרס וחורבן, ישראל מקדמת קידמה ושלום.
בדיוק כפי שאיראן לא מנעה מאיתנו להשיג את ״הסכמי אברהם״, איראן גם לא תמנע מאיתנו להרחיב עוד יותר את מעגל השלום לטובת אזרחי ישראל, עמי האזור והאנושות כולה."

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

29 תגובות

  1. הנפש של האנטישמי היהודי

    ‏במשך 19 השנים האחרונות נהג גבר יהודי להפגין מחוץ לבית כנסת במישיגן כמעט בכל שבת. מה שהתחיל בהפגנה נגד מדיניותה של ישראל הפך בהדרגה לשלטים שעליהם נכתב "להתנגד לכוח היהודי", "לשים קץ לעליונות היהודית בפלסטין", ולתמיכה מובהקת בגרמני נאצי שכתב ספר בשם "היטלר שהכרנו ואהבנו". העובדה שהוא קיבל חינוך יהודי, שהוא חגג בר-מצווה ולמד בבית ספר עברי, לא שינתה כלל.

    ‏לא מפתיע לראות שישנם יהודים ששונאים את הלאום שלהם. בשל ההיסטוריה והייעוד הייחודיים שלנו, יש אנטישמי סמוי בכל יהודי, ולא פעם הוא מתפרץ ומשתלט עליו.

    ‏נתקלתי בלא מעט אנשים כאלה. עם כמה מהם, בייחוד אלה המשתייכים לארגוני שמאל קיצוני מסוימים, צילמתי מספר שיחות בטלוויזיה. בלתי אפשרי לדון עם אנשים כאלה; הם מרגישים את מה שהם מרגישים וזה סוף פסוק מבחינתם. ברגע שהאנטישמיות בפנים משתלטת, קשה מאוד למוטט אותה.

    ‏אף אומה אחרת לא חווה שנאה עצמית כמו היהודים, כי היהודים אינם כמו שום אומה אחרת. מצד אחד, היהדות הביאה את הערכים הנשגבים ביותר לאנושות, מנהגים כמו צדקה ומערכות רווחה אשר הסתמכו על רעיונות חדשניים כמו ערבות הדדית, אחריות קבוצתית, ואהבת הזולת – "ואהבת לרעך כמוך".

    ‏מצד שני, לא פעם במהלך ההיסטוריה נהגו היהודים בצורה שונה לגמרי מהרעיונות שהביאו לעולם. בזמן חורבן בית שני, היהודים התנהגו זה אל זה בצורה כל כך אכזרית שהצליחה לזעזע את כל העולם העתיק. האיבה בין היהודים הייתה כה עזה, שעד היום מייחסים חכמינו את חורבן בית המקדש וגירוש עמנו מארץ ישראל לא לטיטוס ולצבאות הרומיים שלו, אלא לשנאה הפנימית שפרצה בעם.

    ‏"ד"ר ג'קיל ומר הייד" הללו שוכנים בכל יהודי כי אבותינו הקדמונים היו מאנשים רגילים, בעלי אגו מפותח, שעל פניו רכשו תכונות נשגבות של אהבת הזולת וערבות הדדית. לאחר מכן הם קיבלו הוראה להעביר את השיטה להתגבר על האגו ולהתאחד מעליו לכל העולם, להיות "אור לגויים". זה היה עם ישראל המקורי.

    ‏אבל פיתוח "אני" טוב יותר לא מחק את האני הראשוני. להיפך, כדי לגרום לישראל להמשיך ולשפר את עצמם, האגואיזם שלהם התגבר ללא הרף. כשאהבת אחים ניצחה את האגו הם עלו לשיאים חדשים. כשהשנאה השתלטה הם ירדו לשפל חדש.

    ‏במשך אלפי שנים נע עם ישראל בין טוב לרע. כשהם היו טובים, לא היה טוב מהם. כשהם היו רעים, לא היה גרוע מהם. הכישלונות החמורים ביותר שלהם הגיעו לשיאם בגלות.
    ‏לפני כאלפיים שנה בערך, "מר הייד", הרשע שבתוכנו, זכה לניצחון גדול ועם ישראל הרס והחליש את עצמו עד כדי כך שהרומאים יכלו להשתלט על העיר שנחרבה מבפנים. מאז, לא הצלחנו להחזיר את גובה הערבות ההדדית והאחריות המשותפת שהייתה לנו, את אהבתנו ליהדות ואת הדאגה למין האנושי.

    ‏כאשר ישראל שבתוכנו מתעורר, הוא לעיתים קרובות מסעיר את האגו שלנו שמתנגד לו בתוקף. זהו הזמן שבו יהודים פונים נגד בני עמם והופכים לאנטישמיים.

    ‏ישנה רק תרופה אחת למצב של שנאה עצמית יהודית. זוהי אותה התרופה שבה השתמשו אבותינו הקדמונים כאשר הם הקימו את הלאום שלנו: ללכת עד הסוף נגד האגו ולהתאחד למרות הסלידה ההדדית שלנו.

    ‏אנחנו יכולים לפתח אהבה רק אם נרגיש קודם כול שנאה ותהיה לנו מוטיבציה לצאת ממנה. אם לא נרגיש שנאה, לא כעס בוער, מה יניע אותנו להרגיש אהבה? ובלי מוטיבציה, שום דבר בתוכנו לא ישתנה. לכן, עלינו להתייחס לשנאה לא כסיבה לדחות זה את זה, אלא כקריאה להתחבר, לחזק את הקשר שלנו.

    ‏אולי עכשיו, כאשר רבים מאיתנו חשים שנאה לבני עמם, נוכל להתחיל לטפח את האהבה שהרגישו אבותינו הקדמונים מעל לשנאה שלהם. אולי עכשיו, גם אנחנו מוכנים להפוך להיות "אור לגויים", להבה של אחדות בעולם שהחשיך על ידי שנאה. אולי כן, ואולי עדיין לא. אבל במוקדם או במאוחר, העולם ידרוש שנממש את הבטחתנו להיות עם סגולה, והסגולה היחידה שאנו צריכים היא ההתעקשות שלנו להתאחד מעל לכל פילוג.

  2. Some guy with glasses, not even the owner of the apartment, AVI BAR, says that by trust he is renting out the apartment above me, and for some reason, from my neck and roof, and who are they, PEOPLE Babakov, navalni, explain to the stupid person why to me, the brother of the programmer who died in the terrorist attack, IBM, —Avi BAR is threatening by showing the address of the house near which there was a TERRRACT explosion 23 PEOPLE KILLED SOLDIERS BROTHER ABOUT “EXPLAIN TO STUPID ME WHERE TO BURY YOU

  3. תפקיד האישה בתיקון העולם

    השבוע התכנסו כאלף נשים מרחבי ישראל גג בניין העמותה שלנו "בני ברוך – קבלה לעם", ועל המסכים סביבן נראו עוד אלפי נשים מכל יבשות העולם שהשתתפו בכנס באופן וירטואלי.

    נושא הכנס היה "תפקיד האישה בתיקון העולם" וזכיתי להעביר הרצאה קצרה במסגרת האירוע, אבל השאלה היא רטורית.

    העולם מתקיים רק בזכות האישה, כמו שמשבח ספר הזוהר: "לזאת ייקרא אישה, שאין עוד כמותה, הכבוד של הבית" (בראשית ב'). בית זה לא רק ארבעה קירות, סדר וארגון, הולדת ילדים, גידולם, חינוכם ודאגה בלתי פוסקת לכל פרט קטן, בית זה כל העולם. לעצב את העולם, לשמור ולקיים את הסדר שלו במופתיות יכולות רק נשים.

    כשם שרוב הגברים לא יכולים בלי דמות אישה קרובה: אימא, רעיה, אחות, מחנכת, כך גם העולם לא יכול להתקיים בלעדי הנשים. בלעדיהן הבית יתפרק. גם לגבר יש תפקיד ייחודי בבריאה, אבל נשים הן ששולטות בעולם, גם ברצון הגברים. הבעיה של נשים בדורנו היא שהן לא רוצות לקבל על עצמן במלוא הכוח את תפקידן הייחודי. אם נשים יאמינו בעצמן וביכולתן, אז גם הקשוחים שבגברים יכניעו את עצמם כלפיהן וישמעו בקולן. נשים לא ינצלו את המצב סתם רק כדי לשלוט, אלא הן ידעו להנהיג את העולם בחכמה. להביא את הבית של כולנו למקום טוב יותר.

    הייתי יוזם קורסים ומלמד נשים איך לקחת את המושכות בשתי ידיים ולהוביל את כולנו לחיים טובים יותר. במקביל להבנת כוחן, ייחודיותן ותפקידן במערכת הטבע, ללמד אותן איך לתקן את העולם. מקורס כזה אישה תצא בידיעה ברורה שבה תלויה הבאת העולם לאיזון במלוא מובן המילה. אני משוכנע שלקורס כזה תהיה הצלחה מסחררת.

    בשלב המתקדם של הקורסים הייתי מעמיק ומסביר את הרעיון שמאחורי האמרה "בזכות נשים צדקניות יצאו ישראל ממצרים". אישה צדקנית היא אישה שיודעת צדק מהו, מכוונת לתוכנית הבריאה, ממוקדת למטרה לשמה נבראנו: להיות כמשפחה אחת ולגלות בתוכנו את הכוח העליון האחד. אישה צדקנית היא מי שתדע איך לאזן את עצמה, להתעלות מעל האגו ולדעת לתקשר עם כל הנשים בסביבתה וברחבי העולם, להתקשר נכון לכוח הגברי ולנתב את כולם יחד לצאת מ"מצרים", מהשליטה הגשמית של פרעה הוא האגו שמולך בנו, אל "ארץ ישראל", אל הרצון הרוחני להיות ישר-אל, בדומה לכוח העליון, הבורא הטוב והמיטיב.

    שימח אותי לראות בכנס כל כך הרבה נשים מסורות שמתחילות להתעורר לתפקידן הרוחני, אבל בשלב זה לנשים נעים לשמוע על ייעודן והן עדיין לא נרתמות למלא אותו בכל כוחן. לכן אחזור על דברי הנביא: "נשים שאננות, איך אתן שוקטות? איך אתן יושבות שלא להתעורר בעולם? קוֹמְנָה, ותשלוטנה על הגברים" (ספר הזוהר, ויקרא).

  4. เขาเป็นหมอดูนะเขาทายว่าฉันจะเอาปีกออกจากเครื่องบินได้สำเร็จแต่มันยังไม่สำเร็จหรอกแต่ฉันเห็นแสงสว่างอยู่ข้างหน้า

  5. that god bless Israël 🇮🇱 and his leaders in all sectors, talk about 💛 us reponde us 🙏🏻🙏🏻 accepte our opinions . This Make us so happy.💛💛💛💛🇮🇱🙏🏻👍🏻.

  6. * גילוי נאות:

    * הכיצד ממשיכים

    * אלוף יואב גלנט,

    * מפקד פיקוד הדרום (לשעבר),

    * ו- תא"ל אביב כוכבי,

    * מפקד אוגדת עזה(לשעבר),

    * ב- תפקידיהם

    * ל- נוכח כישלונם המתמשך

    * ב- הגנה על תושבי הנגב המערבי

    * ו- באירוע חטיפת החייל

    * גלעד שליט

    * ב- כרם שלום.

    * זה רק DEJA VU

    * ה- "מרחן הלאומי"

    * גיורא איילנד

    * החליט (BLACK CUBE)…

    * אז הוא החליט …

    * שאין טעם לדון בתפקוד

    * גלנט

    * ו- כוכבי

    * ב- אירוע ב- כרם שלום –

    * … כיוון שאנחנו ב- לחימה …

    * הרמטכ"ל דן חלוץ לשעבר

    * חולק עליו –

    * כך לפחות לומדים

    * מ- שיגור קפלינסקי לצפון.

    * " כשל כוח " סבלנו ל- נוכח

    * תת-תפקודה של המערכת הביטחונית.

    * הניגון חוזר – 07/10/2023 מ-שעה 06:30

    * עם אותם " פרטאצ'ים " של פרשת שליט גלעד…

    * DÉJÀ VU חוזר סיוט 1973

    * NIHIL NOVI

    * מה חדש ב-נווה עטיב ???

  7. We Azerbaijani people support and stand with our jews brothers 🇮🇱❤️🇮🇱❤️🇦🇿❤️. Be strong Israel be Strong Jews brothers 💪💪💪💪🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️❤️

Back to top button