חדשות הארץמבזקים

שידור חי – נתניהו, גלנט וגנץ בהצהרה משותפת מהקריה בתל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט ויו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ מוסרים כעת (רביעי) הצהרה משותפת מהקרייה בתל אביב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "הקמנו ממשלת חירום לאומית. העם וההנהגה מאוחדים. שמנו כל שיקול אחר בצד, ראינו זוועות. במקום אחד הכניסו אנשים הביאו גלגלי ספייר ושרפו אותם חיים. כגודל הזוועה גודל הגבורה. אנחנו נלחמים על הבית. האחדות בעם פורצת את הגבולות, מגיעה לכל רחבי העולם. ראינו זאת אתמול בנאום המרגש של הנשיא ביידן. הבאנו תמיכה בינלאומית."

ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "עברנו להתקפה. כל איש חמאס הוא בן מוות. חמאס זה דאעש ונרסק ונחסל אותו כמו שהעולם ריסק וחיסל את דאעש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הביטחון יואב גלנט חיזק את דברי ראש הממשלה והוסיף, "אני משרת את מדינת ישראל 47 שנים, אירוע כזה לא ראיתי. ילדים שנכפתו זה אל זה ונרצחו, אלו מעשים ברבריים שהעם היהודי לא חווה מאז 1945. מעולם בעולם לא הייתה התקפת טרור כזו. אלפי מחבלים שהסתערו, אנחנו נמחה את הדבר שנקרא חמאס מעל האדמה וזה לא ימשיך להתקיים. שמעתי מג"דית שזחלה לקחה רימון ממחבל ורצה לחסל מחבלים באופקים. פגשתי אלוף שהרג במו ידיו 14 מחבלים. עברנו להתקפה. נמחה את חמאס מעל האדמה".

בני גנץ אמר: "אם יש צורך גם בלבנון ירגישו את העוצמה שאנחנו מפעילים בעזה. מנת חלקם תהיה דם, אש ותמרות עשן. עת הזו יש רק מחנה אחד, המחנה של עם ישראל. אנחנו ננצח ונשנה את המציאות הביטחונית. השותפות שלנו אינה פוליטית היא שותפות גורל. אני מדגיש כל חברי המחנה הממלכתי ואני מתייצבים למערכה. אנחנו מתגייסים כמו שהילדים שכולנו מתגייסים, כל המדינה בצו 8. זה לא הזמן לשאלות קשות, זה הזמן לתשובות מוחצות בשדה קרב. אחדות השורות זה מה שישראל רוצה וזה בעיקר מה שעם ישראל צריך!"

גנץ הוסיף כי "מלחמה זו תספק ביטחון שנים קדימה לכל אזרחי ישראל. אני מבקש לפנות למשפחות החטופים: אנחנו נידרש לפעולות יוצאות דופן ונעשה הכל להחזיר את יקירכם הביתה".

Back to top button