חדשות הארץמבזקים

סיעת העבודה תצביע הערב בעד צירוף השרים לקבינט החירום

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי הודיעה היום (חמישי) כי סיעת העבודה תצביע הערב בעד צירוף השרים לקבינט החירום. "מפלגת העבודה תתמוך בכל צעד שיחזיר את הבטחון. החטופים לא יכולים לחכות. החזירו אותם הביתה מיד".

מיכאלי אמרה: "אני חוזרת מקיבוץ בארי, ראיתי שם את העדויות לזוועות. הגופות, ריח המוות באוויר. השריפה, ההרס, מספר הקליעים על הרצפה והדם. כמויות הדם השפוך. קיימתי משם תדרוך בזום לראשי המפלגות האחיות שלנו, המפלגות הסוציאל דמוקרטיות. אתמול קיימתי תדרוך כזה לחברות ולחברים הסוציאל דמוקרטיים בפרלמנט האירופי.

אני מקיימת את התדרוכים האלה לכל המנהיגות והמנהיגים בעולם שאני בקשר אתם כדי לחשוף בפניהם את האמת על המתקפה הרצחנית והאכזרית הזאת. לספר להם ממקור ראשון על הזוועות ועל המצב בישראל בימים אלה. אנחנו מקבלות ומקבלים מהם תמיכה בלתי מסוייגת. עמידה חד משמעית לצד ישראל, הצעות עזרה ותמיכה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני מקיימת את התדרוכים האלה כדי לומר להם האופן חד משמעי – עזרו לנו להחזיר את החטופים שלנו הביתה. אני קוראת להם להפעיל כל לחץ אפשרי על חמאס לשחרר מיד את הילדות והילדים שלנו, ואת המבוגרות, החולים, אנשים עם מוגבלויות, שמוחזקים – אלוהים לבדה יודעת באילו תנאים. אני קוראת להם לדרוש שהחטופים יקבלו טיפול רפואי וגישה לצלב האדום, ושהילדות והילדים ישוחררו מיד. ילדים הם לא קלפי מיקוח.

סיעת העבודה תצביע הערב בעד צירוף השרים לקבינט החירום. מפלגת העבודה תתמוך בכל צעד שיחזיר את הבטחון למדינת ישראל וינצח את המלחמה הזאת שנכפתה עלינו. אני קוראת לקבינט החירום שנצביע בעדו – טפלו בחטופות ובחטופים שלנו עכשיו. לא אחר כך. לא אחרי הלחימה. הם לא יכולים לחכות. אנחנו לא יכולים לחכות. חמור דיו המחדל שהביא לכך שהם נחטפו, אסור לנו שהמחדל הזה יימשך בכך שלא נעשה הכל כדי להחזיר אותם, עכשיו."

ארכיון. צילום: וועידת מקור ראשון ותנועת רגבים

Back to top button