מבזקיםצבא וביטחון

נתניהו ביקר לוחמים ב"עוצבת האש": "הרוח שאני פגשתי פה כבירה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיים לפני זמן קצר (חמישי) ביקור ב"עוצבת האש" (אוגדה 98) ושמע על הלחימה העיקשת והנועזת של לוחמי ומפקדי הקומנדו והצנחנים בסדיר ובמילואים בעוטף עזה, בפיקודו של מאו"ג 98 תא״ל דן גולדפוס, שהיה מהמפקדים הראשונים שהגיעו לזירה וניהל את הלחימה מהדקות הראשונות ועד להכרעה.

בנוסף, ראש הממשלה נתניהו קיבל סקירה ממפקד האוגדה ואנשיו על התכניות המבצעיות, אמצעי ויכולות האוגדה ועל מוכנותה המבצעית לכל הזירות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ללוחמים: "אני פה עם לוחמי ומפקדי אוגדה 98. אריות, אריות! – בני אדם ואריות. הם חוו חוויות קשות מאוד, עזבו את הכל מהבית, באו הנה, חנו כאן בכביש – קילומטרים, הצטיידו, יצאו לשטח, נלחמו כאריות מול מחזות זוועה, שאי אפשר לתאר והמשיכו להילחם, ונפלו, וקמו, והמשיכו. הרוח שאני פגשתי פה כבירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ישבתי פה עם המפקדים הבכירים, ועכשיו פה עם החיילים והמפקדים. 'ראש הממשלה, תן לנו את החופש לפעול' – זה מה שהם אומרים. 'תן לנו את החופש לפעול. אנחנו נכה אותם שוק על ירך, ואנחנו נבטיח את עתידה של מדינת ישראל. ויש לך פה את הטובים ביותר, הטובים ביותר. גיבורים ממש.

אני מצדיע לכם, לכל אחד מכם. אני מצדיע לכם, ותדעו לכם, שכל עם ישראל עומד מאחוריכם. זו לא פראזה. עם ישראל עומד מאחוריכם, סומך עליכם ויחד ננצח. היום, אחרי שאתה מבקר פה, אתה יודע כמה זה אמיתי, כמה זה נכון – ואתה יודע שזה יהיה. תודה רבה לכם חבר'ה, תודה".

ראש הממשלה - בנימין נתניהו - חיילים - לוחמי צה"ל - חרבות ברזל
צילום: חיים צח / לע"מ
ראש הממשלה - בנימין נתניהו - חיילים - לוחמי צה"ל - חרבות ברזל
צילום: חיים צח / לע"מ
ראש הממשלה - בנימין נתניהו - חיילים - לוחמי צה"ל - חרבות ברזל
צילום: חיים צח / לע"מ
וידאו: עומר מירון / לע"מ, סאונד: בן פרץ / לע"מ

Back to top button