חדשות הארץמבזקים

נפתח מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים

הממונה על נושא החטופים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש, פתח היום (חמישי) את מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים במספר 6754*. מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות החטופים והנעדרים יספק כתובת לכל משפחות החטופים והנעדרים ירכז את כלל הסיוע הממשלתי והפעילות מול המשפחות.

מרכז השליטה הלאומי לטיפול במשפחות הנעדרים, הממוקם בבסיס פיקוד העורף, יפעל סביב השעון ויאויש בעשרות קצינים וקצינות מנוסים שנבחרו בקפידה לאחר הדרכה של מערך פסיכולוגיים צבאיים. בראש מרכז השליטה יעמוד תא"ל (במיל') שלומי בן מוחה.

הממונה לנושא החטופים והנעדרים, תא"ל (במיל') גל הירש: "משפחות יקרות, פתחנו מרכז קשר מיוחד למשפחות במספר 6754* – זה מוקד למענכן. מפרוץ המלחמה אנחנו מתמקדים בשלושה מאמצים עיקריים: המאמץ המודיעיני-מבצעי; המאמץ להיות כתובת עבורכם – כדי שיהיה לכם מוקד לפנות אליו לכל צורך. אנחנו כאן בשבילכם; והמאמץ השלישי הוא המאמץ הגדול, מאמץ תמונת המצב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדברים לוקחים זמן, אנחנו בעיצומה של המלחמה, אבל אנחנו נגיע לכל אחת ואחד מכם, נגיע אל המידע לו אתם מצפים כל כך. אנחנו עוסקים בזה 24 שעות ביממה, עם מיטב המוחות, עם מיטב האנשים ועם מיטב הטכנולוגיה. אתם מוזמנים לפנות אלינו – 6754* המאוייש בקצינים וקצינות בכירים ומנוסים, ואנחנו נסייע. אנחנו כאן בשבילכם כל הזמן. יש לפנינו עוד מסע ארוך, המלחמה רק התחילה ואנחנו נתגבר ביחד וננצח".

לינק לדברי תא"ל במילואים גל הירש:

גל הירש- מרכז שליטה על חטופים ונעדרים
קרדיט: לע"מ

Back to top button