חדשות הארץמבזקים

מזעזע: פיצרייה בחווארה העלתה פרסומת לפיצה בה נראית ניצולת השואה השבויה בעזה

בעקבות פרסום של עמית סגל על בעל פיצריה בחווארה שמשתמש בתמונתה של ניצולת השואה שחטופה בעזה כדי לפרסם בפייסבוק את הפיצרייה, תוך שהפוסט מקבל מאות לייקים ותגובות לועגות, ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה לאלוף פיקוד מרכז ולמח"ט שומרון בדרישה להרוס באופן מיידי את מבנה הפיצה של המחבל הנאצי החלאה מכפר המרצחים חווארה".

מזעזע. פיצריה בחווארה העלתה לפייסבוק פרסומת לפיצה בה נראית ניצולת השואה השבויה בעזה, אוכלת מהפיצה, לפוסט מאות לייקים ותגובות לועגות של ערבים מיו"ש. כך פרסם בדף הטלגרם שלו העיתונאי עמית סגל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה באופן דחוף לאלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, ומח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו בדרישה: "להרוס באופן מיידי את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה". עוד הבהיר דגן: "מדובר במחבל שזרק אבן ופצע תושב יצהר ופצע אותו קשה.
לדבריו: "מי שמפרסם פוסט שלועג לניצולת שואה ששבוייה במקום הקשה ביותר הוא לא אנושי, הוא נאצי וחלאה מהסוג הגרוע ביותר. מדינת ישראל צריכה לשמור על זקיפות הקומה שלה ולהרוס באופן מיידי את המקום שמעודד פגיעה באופן המזוויע ביותר באזרחי מדינת ישראל. זה מינימום של שמירה על הכבוד הלאומי" מוסיף דגן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יוסי דגן
ארכיון צילום: רועי חדי

Back to top button