אינטרנטמבזקים

מי זה האיש בחולצה הכחולה שנראה בסרטון ביום פרוץ המלחמה?

תושבים בקיבוץ סעד ואנשי ביטחון רבים שעסוקים בשעות אלה (שישי) בהגנה על בתי התושבים בעוטף ישראל, נדהמו לראות את הפרסומים על חבריהם שנפוצו ביממה האחרונה ברשתות החברתיות בגנותו, כמי שכביכול סייע בהובלת מחבלי החמאס במהלך הטבח המזעזע שביצעו.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה סא"ל (מיל') כרמל הלפרין, תושב קיבוץ סעד, ניגש לרכב ישראלי שמגיע לאחד הצמתים בעוטף ומבקש ממנו לחזור על עקבותיו ולא להמשיך בנסיעה. "אח שלי, יש לי חברים שירו בהם פה", אומר הנהג שמבקש להמשיך את נסיעתו, אבל סא"ל (מיל') הלפרין מתעקש ומסביר לנהג: "אם תעבור פה את הדבר הזה ירו בך, אתה לא עובר, תעקוף מהצד ותעשה את הסיבוב".

יש לציין כי מלבד הסרטון הזה ישנו סרטון נוסף של אדם אחר וגם הוא לבוש בחולצה כחולה ונטען כי מדובר באדם ישראלי, ככל הנראה המשייך לכוחות הביטחון ומנהל את פעילות המחבלים בשטח. מעבר לכך שאין מדובר באותו סרטון ואלו שני אנשים שונים, מדובר בשמועה חסרת בסיס וללא שום עובדות מבוססות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות הסרטון יו"ר סעד, זבולון כלפה ושרון בראל מנכ"לית קהילת סעד הוציאו הודעה חשובה ובה הבהירו כי מדובר בשקר גס וזו לשון ההודעה: "פנים רבות למלחמה האכזרית שהחלה בשבת יום שמחת תורה האחרון, אחד מפניה של מלחמה זו הינה הרשתות השונות שבהם מופצים ומפורסמים, על ידי האויב דברים שונים ושקריים שאין בינם לאמת כל קשר כלל ועיקר, כל זאת כדי להפיל מורך בלבבות שלנו אנשי העוטף ועם ישראל כולו, הנמצאים בשעת מלחמה קשה מאד על הבית פשוטו כמשמעו."

"בשעות האחרונות הופץ סרטון שקרי על ידי החמאס, באינסטגרם, בו נראה כאילו כרמל הלפרין מרכז המשק בסעד מוביל את אנשי החמאס בכפר עזה, שקר גס ומתועב!!! כרמל מגוייס למילואים ונמצא יחד עם חייליו באזור הצפון במשימות שונות. פנינו בבקשה לדובר צה"ל ולגורמים נוספים בכדי לסייע לנו במחיקת סרטון זה מהרשתות, נודה לכל מי שיוכל לסייע לנו בכך. בתפילה לחזרת השבויים , לרפואת הפצועים ונחמה גדולה לכל משפחות החללים."

סרטון שהופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
פוסט שעלה ברשתות החברתיות
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button