העולם הערבימבזקים

ארגון המורדים החו'תים בתימן: "מוכנים לסייע לשחרור השטחים הפלסטינים"

הדובר הרשמי של ארגון "אנצאר אללה" של המורדים החו'תים בתימן, מוחמד עבדול סלאם, הגיב הערב (שישי) לאירוע הטרור והטבח המזעזע שביצעו מחבלי חמאס בדרום הארץ ואמר כי "מה שעשתה ההתנגדות האסלאמית בפלסטין היה הגנה עצמית ואמריקה לא תוכל לעוות את תדמית ההתנגדות האסלאמית."

מוחמד עבד אל סלאם אמר בהודעתו בטוויטר כי "ישראל אינה יכולה לנהל קרבות ולכן היא בוחרת בשפיכות דמים, זה גם מה שגורם לה תמיד להזדקק לתמיכה של אמריקה. מה שמצביע על כך שהיא גם שותפה מלאה בביצוע מעשי טבח נגד העם הפלסטיני."

הוא הדגיש כי "השימוש בכוח לשחרור השטח הכבוש הוא זכות מובטחת בכל החוקים. רצח עם, הרג ילדים, נשים וחפים מפשע, והרס בתים ושכונות מגורים הם פעולות של דאעש אמריקאי-ישראלי, ואמריקה לא תוכל להטעות את העולם על ידי עיוות תדמיתן של תנועות ההתנגדות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הדובר של "אנצאר אללה" חזר והדגיש כי "העקירה הפעם תהיה רק עבור אלה שהגיעו מכל קצוות תבל ומלאומים רבים לישראל ועליהם לחזור למקומות שמהם הגיעו. הם (הפלסטינים) באדמתם ונלחמים להחזיר את כל אדמת פלסטין הכבושה."

בתוך כך דווח בכלי התקשורת בתימן כי כוחות ארגון "אנצאר אללה" ערכו את תרגיל "מגן ירושלים" והודיעו על נכונותם המלאה לסייע לשחרור השטחים הפלסטינים. "אנשי תימן מוכנים להילחם בקרוב למשך זמן רב כדי לשחרר את ירושלים ופלסטין מהזוהמה של הציונים", נכתב.

Back to top button