מבזקיםרצועת עזה

סרטון התעמולה של חמאס והמחבל שבחדר החקירות "פותח" הכל

ארגון הטרור חמאס פרסם הערב (שישי) סרטון מיום הטבח המזעזע שביצע ביום שבת שעברה ה-7 באוקטובר ובו נראים מחבלי הארגון עם מספר ילדים קטנים בגילאים שונים בקיבוץ "חולית" ולכאורה "מטפלים" בהם בעדינות. אחד המחבלים נראה נועל נעליים לילדה קטנה, השני עם תינוק בידיו וטופח קלות על גבו, מחבל נוסף עם ילד קטן שמתיישב על רגלו ומשוחח איתו ואחרי זה גם מנענע תינוק בעגלה. מחבל אחר מלמד את הילד הקטן לדבר בערבית ואומר לו להגיד "בִּסם אללּה" ומורה באנגלית לו לשתות מהכוס "Drink".

סרטון שפרסם חמאס

את סרטון התעמולה הזה פרסם חמאס, אחרי שכל העולם ראה את סרטוני הזוועה, כשהם ירו בתינוקות כפותים, ירו בפניהם של ילדים, רצחו ילדים מול הוריהם ורצחו הורים מול ילדיהם, אנסו ורצחו נשים, חטפו זקנים, צעירים ומשפחות, הם דחסו אנשים אל תוך חדר, הביאו צמיגים ממכוניות , הכניסו אותם לבתים והציתו כדי להגביר את הלהבות ושרפו את האנשים בעודם חיים, ערפו ראשים ללא הבחנה, מקטן ועד גדול, התעללו וביזו גופות. זוועות שהעולם לא ראה אפילו מדאע"ש. פרסום הסרטון מוכיח כי חמאס בלחץ כבד מאוד והוא פועל כעת לנסות ולמזער את הזוועות שביצע – ניסיון אפילו להכחיש את המעשים שכל העולם ראה בשידור חיים מוך בתי התושבים בעוטף ישראל.

כל ניסיון של חמאס להכחיש את האירועים המזעזעים נכשל אך בישראל החליטו לפרסם באופן חריג הקלטה של מחבל מתוך חדר החקירות ובו הוא מספר במילים שלו על הזוועות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקר: מה השם שלך?

מחבל: מוחמד נאהד אחמד אל-ארשה

חוקר: בן כמה אתה?

מחבל: בן 21 – 22 נולדתי ב – 2002

חוקר: מאיפה אתה?

מחבל: מרפיח

….

מחבל: זקנים, גברים ונשים, תינוקות קטנים, צעירים, נערות מתבגרות

חוקר: מה הם עשו להם?

מחבל: הרגו אותם

חוקר: מה עשו?

מחבל: ערפו להם את הראש

חוקר: מי?

מחבל: חמאס. אחרי שהם הרגו אותם ערפו להם את הראשים והניחו אותם על הקרקע.

חוקר: מה התוכניות שלהם עם הנשים החטופות?

מחבל: לזנות, לאנוס אותן, לפגוע בהן, לחקור אותן… לעשות מה שמתחשק להם. הם אנסו ותקפו אותן

חוקר: את מי? את התינוקות?

המחבל: אנסו אותם, תקפו אותם, חטפו אותם, הרגו אותם…

פעיל ההסברה יוסף חדאד פרסם את התיעוד בעמוד הטוויטר שלו עם תרגום בעברית וכתב: "התעמולה הפלסטינית עובדת חזק כדי להלבין את מעשי חמאס – שתפו בכל הכוח כדי שכולם יראו את מחבל חמאס שהשתתף במתקפת הטרור מודה מה הם עשו שם!!! על הטבח המזעזע, עריפת ראשים, אונס ועוד… שכל העולם ישמע!!!!"

Back to top button