חדשות חוץמבזקים

מרגש עד דמעות – צפו בנאום ראש עיריית ניו יורק: "אנחנו לא בסדר"

ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס, נשא דברים מרגשים מאוד בעצרת תמיכה בישראל, והבהיר כי ארגון הטרור חמאס צריך להתפרק, להיות מושמד. הוא הבטיח כי ניו יורק תעמוד לצידה של ישראל.

"הבוקר בתדרוך שלי, היועצת המיוחדת שלי ליסה זורנברג אמרה משהו שאני רוצה שכולנו נדע." פתח ראש העיר את דבריו, "עברנו רגעים קשים אנשי ניו יורק אנחנו אנשים חזקים. ראינו את מרכז המסחר שלנו קורס (פיגוע מגדלי התאומים), ראינו את אחד המחזות המזוויעים שהתרחשו על אדמת העיר והמדינה שלנו. אבל היא אמרה משהו שחדר לי לנפש", סיפר אדמס והוסיף, "היא הצהירה לצוות שלנו – אנחנו לא בסדר".

"אנחנו לא בסדר כשאנחנו רואים ילדות צעירות מוצאות מביתן ונגררות ברחובות. אנחנו לא בסדר כשאנחנו רואים סבתות מוצאות מביתן וילדים שנורים מול המשפחה שלהם. אנחנו לא בסדר כשממש כאן בעיר ניו-יורק, יש כאלה שחוגגים באותו זמן שהאסון מתרחש" אמר אדמס והמשיך, "אנחנו לא בסדר שחמאס מאמין שהם נלחמים עבור משהו בפעולות ההרסניות והבזויות שהם ביצעו. אנחנו לא בסדר כשיש לנו בני ערובה שלא חזרו לביתם ולבני משפחותיהם. אנחנו לא בסדר. ואנחנו לא נגיד שיש לנו שפה עליונה נוקשה ונתנהג כאילו הכל בסדר. שום דבר לא בסדר!" אמר בזעם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית ניו-יורק הבהיר, "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה וזו הזכות שאנו מכירים בה. המלחמה שלכם היא שלנו. כאן בניו-יורק יש לנו את אוכלוסיית היהודים הגדולה ביותר. כאן המקום שקולנו צריך להישמע ולהדהד ברחבי המדינה. אנחנו לא נהיה בסדר עד שכל מי שאחראי למעשים הללו ישלם על מעשיו. אנחנו לא צריכים להעמיד פנים. אני רוצה להודות למנהיגי הדת שלי ברחבי העיר של כל הדתות שפנו אלינו והצהירו בבירור שהם מגנים את השנאה והאנטישמיות שהתרחשה באחד מהימים הקדושים בשנה. זה היה מתוכנן, זה היה מריר, זה היה נבזי, זה היה משהו שמראה שחמאס צריך להתפרק ולהיהרס מידית."

"אז אני אומר לכם, אני לא כאן בגלל שאני ראש העיר שלכם הייתי בישראל כסנטור הגנתי על קהילת העיר הזו בכללותה, אבל ספציפית על הקהילה היהודית בתור שוטר. עמדתי לצידכם כנשיא הרובע ועכשיו כאן היום לומר שלא רק שאני המנכ"ל של העיר הזו אבל אני גם אח שלכם. אני אח שלכם. המלחמה שלכם היא גם שלי…. אנחנו נעמוד איתכם ונשאר מאוחדים ביחד ואנחנו לא צריכים להיות בסדר. אנחנו צריכים לכעוס על מה שראינו. תודה ישראל.", סיכם לכל תשואות הקהל.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button