מבזקיםצבא וביטחון

ראש המוסד לשעבר מזהיר: "את זה צה"ל חייב לבצע לפני כניסה קרקעית לעזה"

הלחימה נמשכת כל העת ומתרכזת בעיקר בצפון ובמרכז רצועת עזה, זאת לאחר שהתושבים ברצועה הונחו לעזוב את בתיהם באופן מיידי ולעבור לאזור דרום.

ביום חמישי האחרון צה"ל עדכן שהטיל חיל האוויר כ-6,000 פצצות נגד מטרות חמאס במשקל 4,000 טון, בתקיפה של למעלה מ-3,600 מטרות. הותקפו מטרות פיקוד ושליטה, תשתיות צבאיות אסטרטגיות, אתרי יצור אמצעי לחימה, נכסי מודיעין, מטרות הנהגה, מטרות עליונות ימית ומטרות המערך הרקטי.

כלי טיס של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ ואמ"ן, חיסלו היום (שבת) את עלי קאצ'י, מפקד בכוח הנח'בה של ארגון הטרור חמאס, שהוביל מתקפת טרור ביישובי עוטף עזה בסוף השבוע האחרון. בשנת 2005 עלי נעצר בעקבות חטיפה ורצח של ישראלים והוחזר כחלק מעסקת גלעד שליט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צה"ל ממשיך להיערך לאפשרות של כניסת לוחמים קרקעית אל תוך רצועת עזה על מנת להשיג את מטרת המבצע – חיסול חמאס!

ראש המוסד לשעבר, אלוף (במיל') דני יתום התייחס היום לאפשרות של כניסה קרקעית לרצועת עזה והדגיש כי אסור להכניס את הכוחות לפני שצה"ל מפנה את בית החולים שיפא ומטיל פצצות חודרות בונקר, "לפי כל הפרסומים כל המטה, הלב של חמאס יושב במנהרות מתחת לבית החולים שיפא. יש להפציץ את המקום בפצצות חודרי בונקרים", אמר.

בתוך כך, בצה"ל פרסמו לפני זמן קצר הנחיות "ביטחון מידע" בעקבות מאמצי אויב אינטנסיביים בימים האחרונים למיצוי מודיעין מתוך רשתות חברתיות וכן, ניסיונות לתקיפות מכשירים ניידים של משרתות ומשרתי צה״ל בסדיר ובמילואים. "ניסיונות אלו מאפשרים לאויב לזהות מיקומי כוחות ולפגוע בהם.", צוין בהודעה.

לכן, ממשיכים לשמור על הנחיות ביטחון המידע:

1. אין לפרסם מידע מסווג ואין לציין מיקום (check-in).
2. בדקו מי נמצא אצלכם בקבוצות.
3. לא להיכנס לקישורים שאינם מוכרים.
4. לא לצלם ולא להצטלם ליד אמל״ח וציוד רגיש.
5. לא לדבר על מידע מסווג בטלפון.
6. טלפונים ניידים יופקדו בשטחי ההערכות.

גלו אחריות אישית ולאומית!

לדיווח / התייעצות / מידע בנושא ניתן לפנות לקצין ביטחון המידע או ישירות לחמ״ל ביטחון מידע הזמין 24/7 – טלפון שמספרו 073-3452119

בית החולים שיפא ברצועת עזה
בית החולים שיפא ברצועת עזה

Back to top button