סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה מהקריה בתל אביב

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה מהקריה בתל אביב:
"אזרחי ישראל, אנחנו במלחמה. לא במבצע, לא בסבבים. במלחמה. הבוקר חמאס פתח במתקפת פתע רצחנית נגד מדינת ישראל ונגד אזרחיה. אנחנו בתוך זה משעות הבוקר המוקדמות.

כינסתי את ראשי מערכת הביטחון, הנחיתי קודם כל לטהר את היישובים מהמחבלים שחדרו פנימה – הפעולה הזו מתבצעת בשעות הללו.

במקביל, הוריתי לבצע גיוס מילואים נרחב ולהשיב מלחמה שערה בעוצמה ובהיקף שהאויב לא הכיר.
האויב ישלם מחיר שהוא לא ידע כמותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אני קורא בינתיים לכל אזרחי ישראל להישמע בקפדנות להנחיות הצבא, להנחיות פיקוד העורף.
אנחנו במלחמה ואנחנו ננצח בה."

וידאו: אלעד מלכה, משרד הביטחון

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

20 תגובות

  1. עברו 3 ימים!!! ואין מלחמה ואין כניסה לעזה עדיין.
    בחרתי בך. לא אחזור על הטעות הזו. 20 שנים אני בוחר בך. כך לא נראית מלחמה. מילים ריקות. עם ישראל בסכנה קיומית ולך אדוני רה"מ עוד אכפת מביידן הזקן שבקושי לאמריקאים אכפת ממנו. איפה הדאגה שלך לעם ישראל, אין לנו ארץ אחרת, וזו בוערת.
    נגמרה ההמתנה, נגמרה ההומניות המוגזמת ובסוף המלחמה אם עוד יש מקום שקוראים לו עזה אז אין יותר מצביעי ליכוד.

  2. הפעם לא תרדים אותנו בסיפורי מלחמה וחי"א.
    שירתתי בעופרת יצוקה בתוך עזה.
    להיכנס לשכונות ריקות שפונו זה מכבר ואין בהן נשק או מחבלים רק כדי להגיד, עשינו וניצחנו…השקר הזה לא יעבוד הפעם. גם לא פגיעה בבטון. רוצים ראשים של כל החמאסניקים , בכל מחיר. אלו מרצחים וחיות. ברברי ככל שזה נשמע, אם זה לא יקרה בסבב הבא אלו יהיו הראשים שלנו.
    אם תפקיר ותסבן אותנו כעת, אז אין לך מקום בפוליטיקה הישראלית והעם ידבר.
    ואם תתברר כגיבור שעושה, תמלוך פה גם עוד 20 שנים.

  3. בוגד .אנחנו בתחילתה של מלחמה על קיומנו. מלחמה שבסופה תבעט מדפי ההסטוריה של ישראל. נוכל. גם כעת. מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. דומן שכמוך. קראו את הטקסט של דוד מידן, בכיר המוסד לשעבר, מרוקמי עסקת שליט, שעבד עם הביוב כתף אל כתף:

  4. תפסיקו לשחק עם האזרחים אתם מסכסכים בין הערבים ויהודים הקורונה לא הספיקה חברה עובדים עליכם הם רוצים לדלל אוכלוסיה הם כולם במשלות עובדים יחד התקשורת שולטת בנו וגורמת לערבים להרוג יהודים וליהודים להרוג ערבים הם מראים לכם בדיוק מה שצריך בחייאת הם פתחו ואחחד גדר ואף אחד לא הרגיש זה מתוכנן מראש אני יודע שזה נשמע הזוי וחולני ולא הגיוני אבל העולם הזוי וחולני תגידו לו למלחמות ודיי לאלימות אפשר לחיות ביחד בשלום הם פשוט לא רוצים את זה זה מכניס להם כסף שליטה כבוד דילול בני אדם וחיות מהעולם

  5. Sangrento, terrorista, criminoso, ladrão, você diz que recebeu apoio dos países do mundo em sua guerra, e a verdade é que vocês, terroristas, receberam luz verde de criminosos como vocês para continuar derramando o sangue dos inocentes e os indefesos. Vocês são covardes em grande parte, em vez de lutarem contra aqueles que carregam armas. Vocês, terroristas, vocês, covardes, vocês estão intimidando civis indefesos e destruindo suas casas sobre suas cabeças, seus assassinos!! Se Deus quiser, a Palestina, que vocês roubaram de seu povo, retornará para eles, vocês, pessoas impuras, seus mentirosos.

  6. Кровавый, террорист, преступник, вор, вы говорите, что получили поддержку стран мира в своей войне, а правда в том, что вы, террористы, получили от таких преступников, как вы, зеленый свет продолжать проливать кровь невинных и беззащитны.Вы во многом трусы, вместо того, чтобы сражаться с теми, кто носит оружие. Вы, террористы, вы трусы, вы издеваетесь над беззащитными мирными жителями и разрушаете их дома через их головы, вы, убийцы!! Даст Бог, Палестина, которую вы украли у ее народа, вернется к ним, вы, нечистые люди, вы, лжецы

  7. לך לך כבר מושחת כמה נזקקקק עוד תעשה!!!!! תחזור לשרלה וליאירפה ותעופו לקיבינמט הדם על הידיים שלך!!!!!!

Back to top button