חדשות חוץמבזקים

מדאיג: הליגה נגד השמצה מדווחת על שורה של אירועים אנטישמיים ברחבי העולם

בעקבות המלחמה בישראל, הליגה נגד השמצה הצביעה על שורה של אירועים אנטישמיים ברחבי העולם בשבוע האחרון.

הליגה נגד השמצה פועלת לניטור התקריות האנטישמיות ולמאבק בהן. האירועים האנטישמיים כוללים השחתה של בתי עסק במקומות שונים, ריסוס כתובות על בתי כנסת ומוסדות יהודיים באירופה וברחבי העולם, ריסוס כתובות על שגרירות ישראל בקולומביה, התעוררות אנטישמית בקמפוסים ברחבי ארה"ב ואף תקריות אלימות שהובילו לרצח ב-"יום הזעם" שהכריז עליו חמאס.

בימים שלאחר מעשי הזוועה של חמאס ברחבי ישראל, תומכי חמאס ושחקנים אנטישמיים אחרים איימו ופגעו ביהודים ובמוסדות יהודים וישראלים ברחבי העולם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להלן רשימה נבחרת של תקריות אנטישמיות מחוץ לישראל עם קשר ברור לאירועים בישראל:

בבוגוטה, קולומביה, שגרירות ישראל הושחתה באמצעות כתובות נאצה אנטישמיות, כולל סיסמאות שהשוו בין ציונות לנאציזם וציור צלבי קרס.

בצרפת ג'רלד דרמנין, שר הפנים, הודיע ​​כי המשטרה רשמה 1,000 תקריות אנטישמיות ב-48 שעות, כולל 50 "חמורות במיוחד". ביניהם ציין: "אנשים הולכים לבתי כנסת, רבים מהם, צועקים איומים. היו 16 מעצרים ביומיים האחרונים". בעיר אראס בצפון המדינה, מורה נדקר למוות על ידי צעיר מוסלמי, כחלק מאירוע "יום הזעם". נשיא צרפת עמנואל מקרון אף ביקר בזירה ותיאר את הפיגוע כ-"טרור אסלאמי ברברי".

בסידני, אוסטרליה, קריאות "Gas the Jews" נקראו בהפגנה פרו-פלסטינית מחוץ לבית האופרה של סידני.

בבריטניה, סוכנות האבטחה של הקהילה היהודית הבריטית, אמרה כי התקריות האנטישמיות המדווחות גדלו פי שלושה מ-"מה שהיינו מצפים במשך שלושת הימים שבת עד שני". בנוסף לקריאות אנטישמיות בהפגנות פרו-פלסטיניות, אלמונים שברו את חלונותיה של מסעדה כשרה בלונדון וכתובות אנטי-ישראליות רוססו בסמוך.

בבייג'ינג, סין, עובד ישראלי בשגרירות נדקר ב-"יום הזעם" מחוץ לאזור השגרירות, כאשר עוברי אורח מסתכלים ולא עושים דבר. הוא הועבר לטיפול בבית חולים במצב יציב.

מסעדה כשרה - חלונות מנופצים - לונדון
שימוש על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button