חדשות חוץמבזקים

השגריר ארדן תקף את תת המזכ"ל באו"ם: "תתבייש! אין גבול למוסר הכפול"

שגריר ישראל לאו״ם, גלעד ארדן הגיב בדקות האחרונות (ראשון) לתת המזכ"ל לסיוע הומניטרי, שצייץ והזהיר רק בנוגע למצב ההומניטרי ברצועת עזה שכתוצאה ממנו ימותו אלפים.

השגריר ארדן תקף אותו בחריפות ואמר: ״תתבייש! אין גבול למוסר הכפול של האו״ם ופקידיו. איפה הייתה הזעקה שלך כשחמאס השתמש בכספי האו״ם לחפירת מנהרות טרור ולייצור כלי נשק ורקטות נגד אזרחים ישראלים חפים מפשע??

איפה היית כשחמאס לקח את כל הכסף הבינ״ל שהועבר לעזה – לאנרגיה, למים, לתשתיות אזרחיות והשתמש בו לבניית יכולות טרור רצחניות?! מדוע לא גינית זאת בפומבי מעולם?!״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
השגריר גלעד ארדן - האו"ם
ארכיון. צילום: דוברות משלחת ישראל לאו"ם

ארדן הזכיר את הדחתה של שרה מוסקרופט, ראש המשרד של סוכנות OCHA בעזה, לאחר שגינתה את ירי הרקטות על אזרחים ישראלים ואמר: “עצימת העיניים שלך ושל האו״ם שיחקה תפקיד מרכזי בבניית יכולות הטרור הרצחניות בעזה. לפקידי האו"ם יש אפס אמינות ואפס לגיטימציה לנזוף בישראל שנמצאת בחזית המלחמה בטרור, בטח בזמן שאנחנו מנסים לחלץ את החטופים שלנו, ביניהם ילדים, תינוקות וקשישים. תתבייש לך!״

ארדן הבהיר: "אם אתה באמת דואג לנושאים הומניטריים אז הנושא ההומניטרי הדחוף ביותר הוא שחרור החטופים. תקרא ותפעל לשחרורם!".

Back to top button