מבזקיםצבא וביטחון

שר הביטחון בחמ"ל אשקלון: "החמאס פתח על עצמו את שערי הגיהינום"

היום (ראשון) ביקר בחמ״ל עיריית אשקלון שר הביטחון וחבר הקבינט הביטחוני, יואב גלנט, שם נפגש עם ראש העיר וקיבל ממנו סקירה על תמונת המצב הביטחונית בעיר.

שר הביטחון: ״אשקלון היא עיר במלחמה ואני באתי לומר לתושבי אשקלון – אני מבין את הקושי. אני אומר לראש העיר – אתה נלחם בגבורה. אתה בסיטואציה שאף ראש עיר לא עמד בה במדינת ישראל לפנייך ואנחנו ניצבים לצידך. הנחיתי להעביר החלטת ממשלה ואני מקווה שהיא תובא בקרוב."

כמו כן התייחס להמשך הליחמה: ״אנחנו במתקפה. החמאס פתח על עצמו את שערי הגיהינום וכל הרוצחים השפלים האלו צריכים להגיע לגיהינום ואנחנו נדאג לזה. לכן מבחינתי בעזה יש רק שני מצבים, או שהכל מחוסל או שהם נכנעים ללא תנאים. זו המשימה שלנו. זה לא יהיה פשוט לא יהיה קל אבל זה יגמר. ולראש העיר אני אומר אתה עומד במצב יחד עם כל הצוות פה, שעיר בישראל נמצאת ולא עמדו בו אף פעם. המשיכו לפעול לפי ההנחיות. זה מציל חיים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
חמ''ל אשקלון - שר הביטחון גלנט - ראש עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש עיריית אשקלון הוסיף: ״המטרה שלנו עכשיו זה להכניס את אשקלון במסגרת תקנות החירום ליישובי העוטף בטווח של 0-7 ק״מ. מאז תחילת ימי הלחימה נורו לעבר העיר אשקלון רבע מסך כל הרקטות שנורו לעבר מדינת ישראל. אנחנו מתמודדים עם מאות זירות, מאות נפילות ופגיעה אנושה בעסקים ובנפשם של תושבים. אני מבין שנצטרך אורך רוח למערכה הנוכחית ואנחנו נמשיך לגבות ולתת את כל התמיכה לצה״ל ולכוחות הביטחון אבל אנחנו מצפים לאותה תמיכה ועזרה גם מהמדינה״.

חמ''ל אשקלון - שר הביטחון גלנט - ראש עיריית אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

Back to top button