חדשות הארץמבזקים

מרימים את הרוח – אלפי דגלי ישראל נתלו ברחבי השומרון

מועצה אזורית שומרון תלתה היום (שני) אלפי דגלי ישראל בכבישים ובצמתים בשטחי המועצה האזורית,

ראש מועצת שומרון יצא עם בני הנוער של השומרון למבצע חלוקת עשרות אלפי דגלונים שיונפו מעל המכוניות ושערי הישובים.

המלחמה נכנסה ליומה התשיעי, וברחבי הארץ בכלל ובשומרון בפרט דואגים להרמת הרוח והמורל הלאומי למען חוסנו של העם, הצבא וגורמי הביטחון וההצלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לשם כך במועצה האזורית שומרון יצאו במיזם "מניפים את הדגל – מחזקים את הרוח", הנועד למלא את כלל השומרון בדגלי מדינת ישראל בכל כבישי המועצה ובשלושים ושניים היישובים.

תחת הכותרת "עם ישראל חי" יצאו במועצה בקריאה לתושבים להיות שותפים גם בחיזוק החוסן של הקהילה. אגף שפ"ע של המועצה תלה אלפי דגלי ישראל לאורך הישובים בצמתים ובכבישים,

כמו כן הבוקר יצא ראש מועצת שומרון יוסי דגן יחד עם בני נוער מהשומרון למבצע חלוקת עשרות אלפי דגלוני ישראל שיונפו מעל המכוניות ושערי הישובים ובכך לצבוע את השומרון בצבעי המדינה – כחול לבן.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הדגיש את חשיבות העלאת המוראל והחוסן הלאומי: "יש לנו משימה לעמוד יחד ולהגן על השומרון ועל כל מדינת ישראל,

חלק מההגנה היא חיזוק המוראל הלאומי. אני גאה בנוער השומרון שמתגייס לכל משימה ומרגישים עכשיו בישובים את העוצמה ואת הכוח שלו.

ממש כמו בימי קום המדינה נוער השומרון נקרא לדגל והוא מגיע באלפיו.

אנחנו כאן בשומרון מרימים את הרוח של העם והצבא היקר שלנו וכאן כדי להזכיר לאויבנו שעם ישראל לנצח מחובר לארץ ישראל – לא ישברו אותנו לעולם. יחד ננצח!".

שומרון - דגלים -
צילום: דוברות מוא"ז שומרון

Back to top button