חדשות הארץמבזקים

פינוי 28 ישובים בקו העימות בצפון לקראת סיום

בעקבות החלטת הגורמים הצבאיים על פינוי 28 ישובי קו העימות במרחק של עד שני ק״מ מקו הגבול הצפוני, ביקרו היום (ב') 16.10 מנכ״ל משרד הפנים, רונן פרץ, ומנהל המינהל לשירותי חירום במשרד, אלי רגב, בשעות הבוקר המוקדמות במחוז הצפון, שם ערכו יחד עם ממונת המחוז, רו״ח עינב פרץ הערכת מצב.

מנכ״ל המשרד והגורמים המקצועיים ביקרו ברשויות המפונות, ערכו ישיבות עבודה עם ראשי הרשויות, צוותי החירום ברשויות ונציגי פיקוד העורף.במהלך היום, ביקר המנכל גם ברשויות האחרות באזור ונפגש עם ראשי הרשויות של מבואות החרמון, הגליל העליון, מרום הגליל, מעלה יוסף ובשלומי וכן עם יו"ר פורום רשויות קו העימות ושמע על היערכותם בימים אלה.

כאמור, תכנית פינוי 28 הישובים וקליטת התושבים בבתי מלון ובתי הארחה ברחבי הארץ מסתיים בשעות אלה, התכנית בוצעה ומבוצעת בתיאום עם פיקוד צפון, פיקוד העורף, רשות החירום הלאומית והרשויות המקומיות. מנהל המינהל לשירותי חירום, אלי רגב ציין כי "המשרד עוקב מקרוב אחר המצב בצפון והרשויות יקבלו מענה לצרכיהן בחירום"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממונת מחוז הצפון במשרד הפנים, רו"ח עינב פרץ: ציינה בפני המנכל, כי "המחוז מלווה ונמצא בקשר יומיומי עם הרשויות. קשרי העבודה בין המחוז, פיקוד העורף, משטרת ישראל וראשי הרשויות באים לידי ביטוי בשעה קריטית זאת."

מנכ"ל המשרד, רונן פרץ סיכם ואמר: "אני מחזק את ראשי הרשויות ומשבח את עבודתכם בימים קשים אלה, כשמדינת ישראל נלחמת על קיומה. אנחנו עומדים לצד הרשויות על מנת לתת מענה לכל הצרכים הנדרשים כדי לחזק את איתנותכם. היכולת שלכם היא החוסן הלאומי שלנו".

ירי נ"ט - תקיפה - גבול הצפון - לבנון - תקיפת מוצב צה"ל
ארכיון. צילום: תקשורת חיזבאללה

Back to top button