חדשות הארץמבזקים

מפוני העוטף גירשו את סטרוק, השרה בתגובה: "אין מרצין אדם בשעת כעסו"

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק הגיעה אתמול (שני) למלון ים סוף באילת שאליו התפנו תושבי ניר עוז וכרם שלום לאחר הטבח המזעזע ביום שבת ה-7 באוקטובר והתקבלה בגידופים ובצעקות. "חוצפה שאת באה… אתם ממשלה של מפגרים. תעופו מפה, את אחת מהבוגדים של המדינה, לכי מפה נבלה, לכי לביבי שלכם, אף אחד לא רוצה לראות אתכם פה, עופי לחווארה… פאשיסטים"

השרה סטרוק התייחסה לאירוע מביקורה באילת בראיון ברשת ב' וסיפרה: "ירדתי לאילת לפגוש את האנשים שפונו מהישובים, ולבחון צרכים ראשוניים. נפגשנו עם נציגים של כרם שלום, באותו מלון בו נמצאים תושבי ניר עוז. תושבי ניר עוז לא רצו לפגוש אותנו ולא לחצנו עליהם, "אין מרצין אדם בשעת כעסו".

היא הוסיפה כי "האנשים האלה עברו גיהינום והם ממשיכים לעבור גיהינום, יש להם קרובים וחברים חטופים בעזה והם קוברים חברים כל יום, זה סבל בל יתואר. ועל גבי הזוועה של הטבח נוספת תחושת המחדל והלבד של שעות בממ"ד. ועל גבי כל זה בא מישהו שהשתיל להם שקר בראש, שכביכול לקחו חיילים מאוגדת עזה כדי לשמור ביהודה ושומרון. והשקר הזה, שדובר צה"ל כבר הבהיר שזה שקר, מוציא אותם מדעתם ממש. חבל שיש מי שמפיץ שקרים כאלה שגורמים לאנשים האלה להרגיש שאנחנו הפקרנו אותם, זה סבל נורא נוסף, ומיותר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה ציינה כי כשראתה עד כמה תושבי ניר עוז נסערים "יצאתי החוצה, ובחוץ דיברתי עם תושבים שכן רצו לדבר איתי".

Back to top button