חדשות הארץמבזקים

תיעוד דרמטי חדש: אב מציל את בתו הקטנה מירי מחבלי חמאס – צפו

בתיעוד חדש משדרות ממצלמות אבטחה שהופץ ברשתות החברתיות, ניתן לראות את הכניסה של מחבלי חמאס-דאעש אל העיר שדרות ביום מתקפת הפתע שאירעה בשבת ה-7 באוקטובר.

בתיעוד רואים שני טנדרים ועליהם מספר מחבלים חמושים שנכנסים לעיר. הטנדר הראשון נכנס לכיכר בכניסה ומיד לאחר מכן נראה רכב ישראלי שחור, טנדר נוסף של מחבלים מבחין ברכב המשפחתי ופותח לעברם בירי. אב המשפחה עוצר את הרכב מיד, מוציא את בתו ורץ איתה לכיוון הנגדי. לרוע מזלו הטנדר הראשון מבחין בו ומבצע לעברו ירי בשעה שהוא נשכב על בתו הקטנה. מהרכב נראה שיורדים עוד שני אנשים, ככל הנראה האם עם ילד נוסף והכלב שנס אף הוא על נפשו.

לאחר שהטנדרים של המחבלים עוזבים נראה אמבולנס נכנס במהירות לכיכר וממשיך, ככל הנראה נפתחה אש גם לעברו. רכב נוסף שמגיע ממול מבחין ברכבי המחבלים, מבצע פרסה במקום ונמלט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, כשהמחבלים כבר לא נראים באזור, הילדה הקטנה נעמדה על רגליה ונראה שדיברה מספר שניות עם אביה שככל הנראה נפצע קשה מהירי וביקש ממנה לברוח מהמקום.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button