חדשות הארץמבזקים

שר החוץ כהן למזכ"ל האו"ם: פרסם שהפלסטינים אחראים לפיצוץ בבית החולים

שר החוץ אלי כהן במכתב למזכ"ל האו"ם: מצפה ממך לפרסם בפומבי כי ארגוני הטרור הפלסטינים אחראים לפיצוץ בבית החולים אל האלי בעזה ולגנות את הג'יהאד האסלאמי על הירי.

שר החוץ אלי כהן: "הג'יהאד האיסלמי ירה על בית החולים אל האלי והחמאס ניצל באופן ציני את הפגיעה לקמפיין תקשורתי בינלאומי להסתיר את מה שאירע ולהאשים את ישראל בתקיפת בית החולים.

פניתי למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטיירש בדרישה חד משמעית לפרסם את העובדות ולגנות את ארגון הטרור הג'יהאד האיסלמי על הירי על בית החולים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארגוני הטרור הפלסטינים רוצחים אזרחים בישראל וברצועת עזה. ישראל יצאה למלחמת הגנה לאחר מתקפת הטרור הברברית ב-7 באוקטובר במטרה לסיים את השליטה של החמאס ברצועת עזה. זו תהיה מלחמה קשה, אך אנחנו ננצח בה".

עוד כתב שר החוץ אלי כהן במכתבו למזכ"ל: "לאור העדויות החד משמעיות שפורסמו על ידי צה"ל בנוגע לאחראיות של הג'יהאד האיסלאמי לפיצוץ בבית החולים בעזה,

אני מבקש שתכריז באופן פומבי על ארגוני הטרור הפלסטינים בעזה כאחראים על הטרגדיה הזו.

כפי שאתה יודע, השיגור הכושל של הג'יהאד האיסלמי פגע בבית החולים, ולאחר מכן החמאס החליט להתחיל בקמפיין תקשורתי להסתרת האמת, ולהאשים את ישראל.

האמינות של האו"ם והיושרה שלו נמצאים בסכנה, ואנחנו מצפים ממך להתבטא באופן פומבי ולגנות את הג'יהאד האיסלמי על הפשע הזה.

אני גם מבקש ממך לוודא שגורמים רשמיים של האו"ם יתבטאו באותה הצורה כלפי האחראיות של הג'יהאד האיסלמי בדברים שלהם במועצת הביטחון היום".

מזכ"ל האו"ם - אנטוניו גוטרש
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש. צילום: האו"ם

Back to top button