חדשות הארץמבזקים

מנכ"ל חברת חשמל: "העובדים שלנו על העמודים כשמטחי הירי עוברים לידם"

מנכ"ל חברת החשמל ונציג דירקטוריון החברה סיירו עם חברי ועדת הכלכלה של הכנסת בשדרות ובאשקלון והציגו בפניהם מקרוב את היקפי הפגיעות והנזקים הנגרמים לתשתיות החשמל והפעילויות המבוצעות בשטח על ידי עובדי החברה מיום תחילת הלחימה גם תחת ירי רקטות בכדי לוודא המשך אספקת חשמל רציפה.

ועדת הכלכלה של הכנסת בראשות יו"ר הועדה ח"כ ביטן סיירו הבוקר (רביעי) בשדרות ואשקלון יחד עם מנכ"ל חברת החשמל ונחשפו לפעילות חברת החשמל לאורך ימי הלחימה. חברי הועדה, ח"כ שלום דנינו, ח"כ אברהם בצלאל, ח"כ סימון מושאשוילי וח"כ אליהו ברוכי, ראו את היקף הפגיעות והנזקים לרשת החשמל, לשנאים, לתחנות הטרנספורמציה וכן קריעת החוטים הנוצרים מפגיעות רקטות וירי. בנוסף, ביקרו חברי הועדה בתחנת הכוח רוטנברג שבאשקלון, הקרובה לעזה ועל התמודדותה מול ניסיונות הירי ועל המורכבות בעבודה תחת אש כדי להמשיך ולייצר חשמל לתושבי המדינה.

במהלך המפגש הועלו בפני חברי הועדה החסמים הרבים שחברת החשמל נתקלת בהם מול הבירוקרטיה, והוצגו המאמצים היצירתיים שעובדי החברה ומנהליה עושים כדי לפתור בעיות בשטח ולתת שרות מייטבי ללקוחות החברה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ ביטן, יו"ר ועדת הכלכלה אמר: "הבוקר נחשפנו לעבודת הקודש שבוצעה ע"י עובדי חברת החשמל, שמתחילת המלחמה נמצאים בשטח חשופים למטחי הרקטות והפצמ"רים, על מנת להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הדרום. אנחנו מחזקים את ידיהם ומודים להם על פעילותם".

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת חשמל אמר: "פרט לתושבים, חיילים ועובדי חברת החשמל, אין אף אחד אחר שנמצא בשטח. חברת החשמל היא היחידה מכלל החברות שממשיכה לתת שירות בכל עת, כולל תחת אש, העובדים שלנו על העמודים כשמטחי הירי עוברים לידם ומסכנים אותם, והם ממשיכים לעבוד. אם הם לא היו חדורי מוטיבציה וממוקדי מטרה בשטח – היתה עלטה מוחלטת במשך ימים באשקלון, שדרות, אופקים, נתיבות ושאר מושבים וקיבוצים. ניחנו בעובדים בעלי תחושת שליחות בלתי רגילה, לא מכיר כאלה עובדים באף ארגון אחר".

נציג דירקטוריון חברת החשמל, שלמה ארביב הודה לחברי הועדה על הגעתם לשטח לראות במו עיניהם את נחישות עובדי חברת החשמל לתקן במהרה כל תקלה הנגרמת ממטחי הירי גם תוך כדי סיכון ביטחונם האישי.

ועדת הכלכלה של הכנסת - חברת החשמל
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל

Back to top button