מבזקיםצבא וביטחון

מפכ"ל המשטרה בהערכת מצב: "אנחנו ממשיכים את ההערכות של כלל הכוחות"

מפכ״ל המשטרה , רב ניצב יעקב שבתאי , קיים הערב (רביעי) ישיבת הערכת מצב בה השתתפו חברי סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל ובעלי תפקידים משמעותיים בימי הלחימה.

מפכ''ל - ראשי המשטרה - הערכת מצב
צילום: דוברות משטרת ישראל
מפכ''ל - ראשי המשטרה - הערכת מצב
צילום:דוברות משטרת ישראל

המפכ״ל הודה בדיון לסמפכ״ל ניצב אבשלום פלד , שפיקד על הכוחות במבצע האבטחה המורכב של ביקור נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן בישראל . המפכ״ל הודה גם לראש אג״מ , למפקדי מחוזות ת״א ומרכז , מפקד מג״ב , וראש את״ן , על המאמץ המיוחד של מפקדיהם , שוטריהם ולוחמיהם , במבצע אבטחת הנשיא בזמן מלחמה.
המפכ״ל שב ושיבח את הצוותים בפיקודו של ראש אח״מ ניצב יגאל בן שלום , שעוסקים בזיהוי החללים מאז פרוץ הלחימה ועושים עבודת קודש במקצועיות , במסירות וברגישות בלתי רגילה במשימה , שהיקפיה לא היום מוכרים מעולם במדינת ישראל.

המפכ״ל : ״ עמדנו במשימה וסיימנו את מבצע האבטחה והליווי של נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן , באפס תקלות לצד שבחים שקיבלנו מכלל הגורמים שנטלו חלק בביקור החשוב וההיסטורי. הייתה לי הזכות מוקדם יותר היום לפגוש את הנשיא ביידן והיה מרגש לשמוע ממנו שהוא מודע לחלקם של משטרת ישראל ומשמר הגבול בלחימה ובחיסול מאות מחבלים במלחמה . סיפרתי לנשיא על גבורת השוטרים שלנו. יחד עם זאת אנחנו ממשיכים את ההערכות של כלל הכוחות למקרה של הסלמה בלחימה והתרחבות הזירות. האתגר שלנו לשמר את הדריכות והמוכנות המבצעית בכלל הגזרות תוך שמירה על מיגון הכוחות ״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הערכת מצב - ראשי משטרה
צילום: דוברות משטרת ישראל
מפכ''ל - ראשי המשטרה - הערכת מצב
צילום: דוברות משטרת ישראל

בתום המפגש העניק הנשיא ביידן למפכ״ל מטבע החתום בשמו , כאות הוקרה על מאמצי האבטחה של משטרת ישראל בזמן ביקור הנשיא בישראל.

Back to top button