חדשות הארץמבזקים

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן נפגש עם משפחות החטופים והנעדרים

"שימוש במנופי לחץ מול החמאס, עבודתו מול ממשלת ישראל ומטה המשפחות וחשיבות הכלים ההסברתיים של המשפחות בזירה הבינלאומית". אלו הם המסרים שהעביר היום ראש המוסד לשעבר יוסי כהן בפגישה עם משפחות החטופים והנעדרים

ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, נפגש היום (חמישי) עם משפחות החטופים והנעדרים במטה הרשמי בתל אביב, כחלק מפעילותו לתאם את פעילות מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים. "מדינת ישראל עושה את כל המאמצים בשביל להחזיר את החטופים והנעדרים הביתה. היכולת שלכם כמשפחות לספר את סיפורכם האישי בתקשורת הבינלאומית היא בעלת חשיבות מכרעת" אמר כהן.

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן הסביר למשפחות כי "פעולת חמאס אינה מקרית, היא נסמכת על אמנה אכזרית ונתעבת שגוזרת על כל יהודי למות. סט הערכים שלנו גבוה בכמה דרגות משל הצד השני. השבת החטופים והנעדרים היא משימה לאומית עיקרית. אני כאן בשביל לשמש חוליה המקשרת בין המאמץ הלאומי בראשות המטה של גל הירש לביניכם״.

רונן ונטורה, אביו של הקצין עומר ונטורה חייל בודד שעלה מניו יורק ונלקח בשבי חמאס, שאל את ראש המוסד לשעבר: "מה המסר שאנחנו כמשפחות צריכים להעביר לבמה מול כל העולם?".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן השיב: "הפעילות שלכם בתקשורת הבינלאומית היא בעלת חשיבות מכרעת ולמשפחות יש כאן תפקיד אסטרטגי במערכה. אתם נותנים לנו לגיטימציה ברמה הבינלאומית וזמן לכל פעולה. אני קורא לכם לא לחסוך מהם פרטים על הזוועות והפשעים שביצעו חמאס".

מרי גולדנברג, אחותה של תמר גולדנברג, שאלה כיצד ניתן להגיע לרשימה מדויקת של כמות החטופים בשבי חמאס?

ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ענה: "שעות אחרי פרוץ הקרבות הוקם חמ״ל מודיעיני שנמצאים בו קציני צה"ל ואנשי הביטחון הבכירים ביותר העוסקים בסנכרון הרשימות והגעה לידיעה ברורה וחד משמעית לגבי גורלם של כל הנעדרים והחטופים. הם פועלים בכל הכלים האפשריים בכדי להביא עדויות ושרידים, במקביל לזיהוי מיידי של יקירינו אשר נרצחו על ידי חמאס".

יוסי כהן - חטופים - נעדרים - חרבות ברזל
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים
יוסי כהן - חטופים - נעדרים - חרבות ברזל
צילום: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים

Back to top button