לבנוןמבזקים

חמאס בלחץ, חיזבאללה ממשיך להתגרות בישראל ולפרסם סרטוני תעמולה

לקראת הכניסה הקרקעית של צה"ל שמתקרבת, בארגון הטרור חמאס משדרים לחץ רב ומפעילים תעמולה ללא הרף על מנת להשפיע על מקבלי ההחלטות, על מנת למנוע כניסה לרצועת עזה או לכל הפחות לדחות אותה. בחמאס מבינים כי ישראל כבר קיבלה את ההחלטה והיא נחושה לבצע אותה. בעניין הזה מראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ"ל ואחרון מפקדי צה"ל מאוחדים לפחות בהצהרות בפומבי על כניסה קרקעית.

בחיזבאללה, פועלים "להעסיק" את צה"ל בגבול הצפון ולא מן הנמנע שעם כניסת כוחות צה"ל אל תוך רצועת עזה נראה הסלמה מצד חמאס ובפעולות שלו כנגד ישראל. בנוסף לירי המדוד שהוא מבצע תוך כדי שהוא "מהלך בין הטיפות", על מנת לא להיגרר עם ישראל למלחה שאת תוצאותיה הוא יודע היטב , הוא ממשיך לשלוח מסרים מאיימים לעבר מדינת ישראל בעזרת סרטוני תעמולה.

בסרטון שפרסם הלילה מציג חיזבאללה אימון שלטענתו נערך היום של פריצה לכאורה אל תוך שטח מדינת ישראל והחדרה של עשרות אלפי לוחמים של הארגון לכיבוש יישובי הגליל. נבהיר כי בניגוד למתקפת הפתע של חמאס בדרום, כשעיניו של צה"ל לא זזות מגבול הצפון וכל הצבא דרוך, אפילו ירי נ"ט מסוכל בהצלחה לא כל שכן ניסיון חדירה לשטח מדינת ישראל. בצפון ה"תמונה" שונה לגמרי, במקרה של איום כזה, לבנון תושמד וחיזבאללה מבין את זה היטב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תקשורת חיזבאללה

Back to top button